ΠΩΣ ΤΟ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΛΙΣ 90.000….

Ιδού η αλήθεια: Η ανάλυση που αποδεικνύει την κολοσσιαία προσέλευση στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία
Με μαθηματική ακρίβεια αποδεικνύεται ότι τουλάχιστον πεντακόσιες χιλιάδες Έλληνες πολίτες συμμετείχαν στο μεγάλο συλλαλητήριο για την Μακεδονία το οποίο διοργανώθηκε την περασμένη Κυριακή στην Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα με μια ολοκληρωμένη ανάλυση η οποία βασίζεται στις εναέριες λήψεις και λαμβάνει υπόψιν της και το στατιστικό λάθος οι συγκεντρωθέντες έφτασαν τους 500.000 ανθρώπους. Η πολύ καλή ανάλυση δημοσιεύθηκε από το site της Θεσσαλονίκης, mynewspoint.gr

Η ταπείνωση διαλύει τον διάβολο

Η ταπείνωση έχει μεγάλη δύναμη και διαλύει τον διάβολο. Όπου υπάρχει ταπείνωση, δεν έχει θέση ο διάβολος. Και όπου δεν υπάρχει διάβολος, επόμενο είναι να μην υπάρχουν πειρασμοί.
Μία φορά ένας ασκητής ζόρισε ένα ταγκαλάκι να πη το «Άγιος ο Θεός...» Είπε το ταγκαλάκι «Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος», «ελέησον ημάς» δεν έλεγε. Πές: «ελέησον ημάς»! Τίποτε! Αν το έλεγε, θα γινόταν Άγγελος. Όλα τα λέει το ταγκαλάκι, το «ελέησον μέ» δεν το λέει, γιατί χρειάζεται ταπείνωση. Το «ελέησον μέ» έχει ταπείνωση, και δέχεται η ψυχή το μεγάλο έλεος του Θεού που ζητάει.

Άγιος Διονύσιος ο εν Ολύμπω

Ο Άγιος Διονύσιος ο εν Ολύμπω, προστάτης και πολιούχος της Πιερίας, γεννήθηκε περίπου το 1500 μ. Χ. στη Θεσσαλία στο χωριό Σκλάταινα ή Σθλάτενα ή Πλάτινα, σήμερα αποκαλούμενο Δρακότρυπα, της επαρχίας Φαναρίου. Ο πατέρας του Αγίου ονομαζόταν Νικόλαος και η μητέρα του Θεοδώρα. Ήταν φτωχοί, αλλά πολύ ευσεβείς. Ο πατέρας του Αγίου παράλληλα με τις γεωργικές και κτηνοτροφικές του εργασίες ήταν και σφυροκόπος (σπαθοποιός).
.........Ο Άγιος που το κοσμικό του όνομα ήταν Δημήτριος Καλέτσης ήταν παιδί της προσευχής. Σύμφωνα με παράδοση που υπάρχει στη γενέτειρά του, Τετάρτη και Παρασκευή δεν θήλαζε. Επίσης οι γονείς του, όταν ακόμα ήταν βρέφος και κοιμόταν, έβλεπαν από πάνω του ένα φωτεινό Σταυρό που λαμποκοπούσε σαν τον ήλιο. Αυτό, έλεγαν, ότι ήταν σημείο που φανέρωνε την κατά Θεό προκοπή του, όταν θα μεγάλωνε.

Η ζωντανή ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ χαλνάει το προξενιό Πούτιν – Ερντογάν και αρχίζουν τα όργανα.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Όταν ένας αρθρογράφος βλέπει μια φράση  που την  αποτύπωσε ο ίδιος σε κείμενο πριν χρόνια και την ατενίζει σε  πανό στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης  είναι λογικό να συγκινηθεί.
Πριν πάμε στα κρίσιμα γεωπολιτικά των ημερών μας ας πάμε σε τούτο το πνευματικό.

Ο Μητροπολίτης Θηβών κ. Ιερώνυμος προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο (1η δημοσίευση 21/06/2014)

Θ.Π.: Νομίζω ότι το παρακάτω άρθρο αποτελεί απάντηση προς τον Μακαριώτατο, στο γιατί παρουσιάσθηκαν μόνο 9 από τους 82 ιεράρχες στο συλλαλητήριο….

Οι εκλογές αρχιερέων

του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Οι εκλογές των Αρχιερέων διέπονται από τους Ιερούς Κανόνες και είναι σύμφωνες με τους Νόμους του Κράτους. Προ της συνεδρίασης της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, την 25η τρέχοντος μηνός Ιουνίου 2014, με μοναδικό θέμα την πλήρωση των κενών εδρών των Μητροπόλεων Ιωαννίνων, Φωκίδος, Ελασσώνος και Θεσσαλιώτιδος, ο Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης κ. Συμεών σε άρθρο του ζήτησε από τον Αρχιεπίσκοπο και τα μέλη της ΙΣΙ την αλλαγή του συστήματος εκλογής των αρχιερέων, ώστε, όπως γράφει, «να αποκαταστήσουμε την ιερότητα και το κύρος των επισκοπικών εκλογών μας». Εξάλλου την αλλαγή του τρόπου εκλογής των Αρχιερέων είχε ζητήσει, με επιστολή του προς τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο κυρό Χριστόδουλο ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος, ως Μητροπολίτης Θηβών, την 7η Ιανουαρίου 2000.

Αρχ. Ιερώνυμος: “Μόνο 9 από τους 82 ιεράρχες πήγαν στο συλλαλητήριο”

Σύνεση, ομοψυχία και νηφαλιότητα συνέστησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για το ονοματολογικό της πΓΔΜ υποστηρίζοντας ότι η Εκκλησία εμμένει στη θέση της ότι δεν δέχεται ούτε το όνομα ούτε τα παράγωγα της λέξης «Μακεδονία» στο όνομα της γειτονικής χώρας.
Για το χθεσινό συλλαλητήριο, παρατήρησε ότι από τους 82 ιεράρχες που μετέχουν στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο έδωσαν το παρών μόνο 9. «Το ερώτημα είναι τι προτιμάμε; Τα εύκολα ή τα δύσκολα;» διερωτήθηκε ο κ. Ιερώνυμος λέγοντας ότι εγώ προτιμάω τα δύσκολα.