Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Η Πανεύφημος Αγία Ευφημία ως κριτήριο Ορθοδοξίας και Ορθοπραξίας

Γράφει ο Θεολόγος-Εκκλησιαστικός Ιστορικός-Νομικός κ. Ιωάννης Ελ. Σιδηράς
Πανηγυρίζει το Πάνσεπτο Οικουμενικό Πατριαρχείο όπου φυλάσσεται το τίμιο λείψανό της
Ο βίος της Μεγαλομάρτυρος
Ποιός όμως ήταν ο βίος της Μεγαλομάρτυρος και πώς η νεαρή αυτή κοπελούδα ανεδείχθη «κριτήριο Ορθοδοξίας και Ορθοπραξίας» έναντι των αιρετικών και συνάμα κατέστη «κανόνας πίστεως» για το απανταχού πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας;

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΒΑΡΙΑΝΑΣΑΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ και Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ (ΦΩΤΟ)

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Αυτό βλέπουμε, αυτό επισημαίνουμε.
Πέρα από τους εκκλησιαστικούς χαιρετισμούς με τους πνευματικούς ταγούς ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ αποσύρεται πίσω σε μια γωνία μέσα στο Καθολικό της Ι.Μ. Κουτλουμουσίου, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ - 7η Νοεμβρίου 1992 και βαριανασαίνει σύγκορμος.

Κυριακή μετά την Ύψωσιν του Τιμίου Σταυρού: Ομιλία περί της αληθούς ελευθερίας (Αγ. Νεκτάριος Επίσκοπος Πενταπόλεως)

Η Ευαγγελική περικοπή της Θείας Λειτουργίας. Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον Κεφ. Η. 34 – 38, θ. 1.
«Τω καιρώ εκείνω, προσκαλεσάμενος ο Ιησούς τον όχλον συν τοις μαθηταίς αυτού είπεν αυτοίς: όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν, απαρνησάσθω εαυτόν, και αράτω τον σταυρόν αυτού, και ακολουθείτω μοι. Ος γαρ αν θέλη την ψυχήν αυτού σώσαι, απολέσει αυτήν· ος δ’ άν απολέση την εαυτού ψυχήν ένεκεν εμού και του ευαγγελίου, ούτος σώσει αυτήν. Τί γάρ ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδήση τον κόσμον όλον, και ζημιωθή την ψυχήν αυτού; Ή τί δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα της ψυχής αυτού; Ος γαρ εάν επαισχυνθή με και τους εμούς λόγους εν τη γενεά ταύτη τη μοιχαλίδι και αμαρτωλώ, και ο Υιός του ανθρώπου επαισχυνθήσεται αυτόν όταν έλθη εν τη δόξη του Πατρός αυτού μετά των αγγέλων των αγίων. Και έλεγεν αυτοίς: αμήν λέγω υμίν ότι εισί τινες των ώδε εστηκότων, οίτινες ου μη γεύσωνται θανάτου, έως αν ίδωσι την βασιλείαν του Θεού εληλυθυίαν εν δυνάμει».

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ρωσίας, αποφάσισε να διακόψει τη μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου

Ιερός πόλεμος Φαναρίου - Μόσχας. Ο Κύριλλος δεν θα μνημονεύει Βαρθολομαίο
Ο πατριάρχης πασών των Ρωσιών Κύριλλος παραλλήλισε την σημερινή αντιπαράθεση με την κόντρα της δεκαετίας του 1920 μεταξύ Μόσχας και Κωνσταντινούπολης, σημειώνοντας πως τότε η ρωσική Εκκλησία βίωσε τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Τελικά η επικείμενη Αυτοκεφαλία, που θα δώσει το Φανάρι στην Ουκρανική Εκκλησία, οδηγεί σε ιερό πόλεμο το Οικουμενικό Πατριαρχείο με το Πατριαρχείο Μόσχας.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ στέλνει “μήνυμα” στο Πατριαρχείο της Μόσχας σε σχέση με τις εξελίξεις που θα είναι από εδώ και πέρα ραγδαίες.

Θ.Π. ΑΔΕΛΦΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΈΡΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΕΥΦΗΜΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΪΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Δ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΚΑΘΕ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΚΗΣ Η ΑΚΡΑΙΑΣ ΔΥΟΦΥΣΙΤΙΚΗΣ ΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ «ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ  ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ». ΑΓΊΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ…

Ανήμερα της Παγκόσμιας Ύψωσης του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού η Παγκόσμια Ορθοδοξία πονάει. Αυτή η ημέρα βρέθηκε  για να ανοίξουν οι πύλαι του άδου; Όμως το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ του ΣΤΑΥΡΟΥ θα διασώζει πάντα την Εκκλησία
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Και ο ποιο απλός πιστός γνωρίζει ότι τα ανακύψαντα εκκλησιολογικά θέματα μεταξύ Ρωσίας – Κωνσταντινούπολης σε σχέση με την εκκλησία της Ουκρανίας έχουν μείζονες γεωπολιτικές διαστάσεις.