Η υποκρισία έχει περισσέψει στο πολιτικό σύστημα που έχει καταρρακώσει
κάθε ιερό και όσιο σε όλα τα εθνικά θέματα, όπως αυτό το τεράστιο θέμα της
δυτικής Θράκης και της φανερής αντεθνικής δράσης του τουρκικού προξενείου. Σύσσωμος
ο τουρκόφωνος τύπος της μειονότητας που ελέγχεται από το προξενείο και την
Άγκυρα, πανηγύρισε με χαρακτηριστικό, (και ειρωνικό), τρόπο την
απόσυρση της υποψηφιότητας της Σεμιχα Σουλεϊμάν από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.
▼
Τετάρτη 23 Απριλίου 2014
Ἐν Κωνσταντινουπόλει
Έφτασε ο καιρός.
Βρέθηκα στα μονοπάτια του Γένους.
Περνάω μέσα από καστροπύλες και οφικιάλιους με χρυσές
πανοπλίες και εισέρχομαι στην καρδιά του Ρωμαίικου, στο Μεγάλο Κάστρο του
Χριστιανισμού. Η Μέση Οδός καταστόλιστη απλώνεται πέρα ως πέρα
με όμορφα καταστήματα και ανθοστόλιστες πλατείες με χαρούμενα πρόσωπα,
ευλογημένους ανθρώπους, που σε ό,τι και αν κάνουν δεν παραλείπουν να
σιγοψιθυρίζουν την Ευχή, «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με...». Ρωμιοί, που
έχουν αιώνιο σύντροφο και συνοδοιπόρο τον Κύριο και Θεό.
Η Ελλάδα πριν τον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά ζει τον “θρύλο” του “μαρμαροποιού σαμαρά”;
Σαγματοποιός
ή σαμαροποιός ή σαμαράς είναι ο τεχνίτης που κατασκευάζει το σαμάρι που
τοποθετείτε στην ράχη των Ιπποειδών.
23
Απριλίου 2010 – 23 Απριλίου 2014. ΤΟΥ ΑΙ ΓΙΩΡΓΗ ΜΕΡΑ
Ποιος μπορούσε να πιστέψει πριν 4 χρόνια
τι μάρμαρο θα έπεφτε στα κεφάλια μας; ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ σαν τον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά
, αλλά εντελώς ΑΛΗΘΙΝΟ σε τέτοιο σημείο
που “μαρμάρωσε” τις ζωές μας.
Έρευνα-κόλαφος για τις αυτοκτονίες στην Ελλάδα
«Μαύρη» είναι η εικόνα που προβάλλεται από τα διεθνή μέσα
για τα ποσοστά αυτοκτονιών στην χώρα μας.
Ενδεικτική είναι η έρευνα που δημοσιεύει το Russian Today την οποία διεξήγαγε
το Πανεπιστήμιο του Portsmouth με επικεφαλής τους επιστήμονες Νικόλαο Αντωνακάκη
και Άλαν Κόλινς. Η 30σέλιδη μελέτη φέρει τον τίτλο «The Impact of Fiscal Austerity on Suicide:
On the Empirics of a Modern Greek Tragedy» και ασχολείται με τον αντίκτυπο των
περικοπών στη χώρα μας, όσον αφορά στο ποσοστό των αυτοκτονιών.
Θεόκλητος Διονυσιάτης: Υπό το βλέμμα της Πορταϊτίσσης
«Χαίρε, Πύλη
Αδιόδευτε Χαίρε,
η Θύρα του
Παραδείσου Χαίρε, Νύμφη Ανύμφευτε».
Η Παναγία μας η Πορταΐτισσα, γιορτάζει
την Λαμπροτρίτη, Τρίτη Διακαινησίμου στην Ι.Μ. Ιβήρων του Αγίου Όρους.
...Μετά πορείαν μιας σχεδόν ώρας επεστρέψαμεν εις Καρυάς.
Μας εδόθη η ευκαιρία να θαυμάσωμεν πάλιν τας υπερόχους συνθέσεις των
τοιχογραφιών του ιερού Ναού του Πρωτάτου και να προσευχηθώμεν εις την παλαιάν
αυτήν Βασιλικήν. Δεν θα λησμονήσω τας εντόνους μορφάς και τας κινήσεις των αγίων.
Ο Πανσέληνος, αν και έτεμε διάφορον οδόν, εν σχέσει προς την μακράν βυζαντινήν
αγιογραφικήν παράδοση, την οποίαν διακρίνει το ασκητικόν πνεύμα, εν τούτοις
επέτυχε με τα σαρκώδη και πλαστικά σώματα να δώσει δυναμικήν τόσον φυσικήν όσον
και πνευματικήν έκφρασιν. Υπήρξεν αληθώς μέγας αγιογράφος και μόνον δια το
γεγονός της πρωτοτυπίας του εντός της ορθοδόξου πνευματικότητος...
Ο Άγιος Μεγαλομάρτυς Γεώργιος
Υπό Δημητρίου Π. Λυκούδη
Θεολόγου–Φιλολόγου, Υπ. Δρος Παν/μίου Αθηνών
Όταν καταπιάνεσαι να γράψεις για τον «γενναότατον Χριστού στρατιώτην και αθλητήν παναληθή του Σωτήρος»[1], Γεώργιον τον Μεγαλομάρτυρα και Τροπαιοφόρον, κινείσαι μεταξύ του μεθορίου της υπερβολής και της ασημότητας. Υπερβολής διότι το σέμνωμα του Αγίου υπερ-βάλλει κάθε κόπον, φόβον, ενδοιασμό προς δόξαν Θεού, ασημότητα γιατί αναγνωρίζοντας ως αδαής το εγχείρημα, προ-γνωρίζεις όσα ημέτερα απέριττα και φτωχά θα καταθέσεις για να τιμήσεις τον Άγιο. Παρά ταύτα όμως, ορμώμενος εξ αγαθών και μόνο κινήτρων και ποθών διαπύρως να τιμήσω δια της ελαχιστότητός μου την αεισέβαστον μνήμη του, κάμνω το σημείον του Σταυρού, εκζητώ τις θεοειδείς προσευχές του Αγίου και προσθέτω: «Συ μαρμαρυγαίς, ταις της χάριτος, Γεώργιε, καταυγαζόμενος φώτισον, ψυχάς σων δούλων, σκοτισθείσας παραπτώμασι»[2].