Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Μία Βασίλισσα λόγω καταγωγής φιμώνει την "ασεβή" συμφωνία των Πρεσπών

Κάπου εκεί, μεταξύ 1984- 1985, συναντήσαμε στην Θεσσαλονίκη , στην μικρή γκαλερί του γνωστού σε όλους μας λογοτέχνη – ποιητή Ντίνου Χριστιανόπουλου τον έτερο σπουδαίο Έλληνα , πεζογράφο , ποιητή και αυτοδίδακτο ζωγράφο Νίκο – Γαβριήλ Πεντζίκη που παρουσίαζε σε έκθεση τα δημιουργήματα του. Η συνέχεια ήταν ενδιαφέρουσα. Το θέμα της ονοματολογίας των Σκοπίων είχε ήδη ανάψει από τις φιλοσκοπιανές οργανώσεις στα πανεπιστήμια του Καναδά και της Αυστραλίας. Και οι δυο ανωτέρω εξέχουσες προσωπικότητες ήταν λάβροι κατά της ιστορικής αυτής εν θερμώ πλαστογραφίας.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Γνώστες και οι ανωτέρω  δύο της  κλασικής και βυζαντινής περιόδου της συμβασιλευούσσης Θεσσαλονίκης μετά τις ποιητικές αθυροστομίες τους για τους γείτονες μας  με « μύησαν»  σε ένα ιστορικό μυστικό της άλλης , της πραγματικής Μακεδονίας που έδενε την περίοδο των Πτολεμαίων διαδόχων του Μεγάλου Αλεξάνδρου με τις πρωτοχριστιανικές μνήμες του ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,  των περιόδων της Αν. Ρωμαίικης Αυτοκρατορίας με  το σήμερα.
Το μυστικό λεγόταν ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ με απ’ ευθείας οικογενειακή καταγωγή από την Θεσσαλονίκη της Ελληνικοτάτης Μακεδονίας.

«Δεν είναι τυχαίο μου ειπώθηκε  που στην Δυτική Άνω Πόλη, λίγο πιο πάνω από τον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ υπάρχει ο περικαλλής βυζαντινός Ιερός Ναός της Αγίας και Πανσόφου Νύμφης Χριστού Αικατερίνας.»

«Δεν είναι τυχαίο που στην παλαιά Θεσσαλονίκη και στους θρύλους της φημίζεται ότι η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ ήταν η πανέμορφη Μακεδονοπούλα από την Βασιλική Ρίζα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Εκπολιτιστή»

«Δεν είναι τυχαίο η ροπή της ΑΓΙΑΣ παιδιόθεν προς την φιλοσοφία και τις επιστήμες εξ ου και ΠΑΝΣΟΦΟΣ που αποδεικνύει το πολιτισμικό γενετικό προφίλ της, αλλά και την επιμονή της να ανακαλύψει το ΘΕΙΟΝ και να θυσιάσει την ίδια την ζωή της για την μοναδική Ζωοποιό Αλήθεια ΑΥΤΟΥ»

ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΜΑΚΕΔΟΝΟΠΟΥΛΑ;

«Ἡ ἁγία Αἰκατερίνη γεννήθηκε στήν Ἀλεξάνδρεια στίς ἀρχές τοῦ 4ου αἰώνα μ.Χ. Εἶχε βασιλική καταγωγή. Ἦταν ἀπόγονος τῶν Πτολεμαίων, τῶν βασιλέων τῆς Αἰγύπτου. Ἀνῆκε σέ πολύ πλούσια κι ἔνδοξη οἰκογένεια. Οἱ γονεῖς της ἦταν εἰδωλολάτρες.

Ἀπό μικρή ἔδειξε μεγάλη κλίση στά γράμματα. Μέχρι τά δεκαοκτώ της χρόνια ἔμαθε τέλεια τήν Ἑλληνική καί Ρωμαϊκή παιδεία καί Ἐπιστήμη. Ἔμαθε τούς μεγάλους ποιητές, τόν Ὅμηρο καί τόν Βιργίλιο. Σπούδασε τήν Ἰατρική καί διάβασε τόν Ἱπποκράτη καί τόν Γαληνό, τούς ἰατρούς. Περισσότερο ὅμως ἀσχολήθηκε μέ τήν φιλοσοφία. Μελέτησε προπαντός τά βιβλία ὅλων τῶν ἀρχαίων φιλοσόφων. Θαύμαζε τόν Πλάτωνα καί τόν Ἀριστοτέλη καί μποροῦσε ν’ ἀνοίξει διάλογο μέ ὁποιονδήποτε πάνω στά φιλοσοφικά θέματα.

Ἔμαθε ἐπίσης τήν ρητορική τέχνη καί πολλές γλῶσσες. Ἦταν τόσο μορφωμένη ὃσο καμιά ἄλλη στήν ἠλικία της μέσα στήν Ἀλεξάνδρεια.»  https://antexoume.wordpress.com

Στις 25 Νοεμβρίου εορτάζουμε την μνήμη της ΑΓΙΑΣ και την γεραίρομε με ύμνους και πνευματικάς ωδάς:


Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.
Τὴν πανεύφημον νύμφην Χριστοῦ ὑμνήσωμεν, Αἰκατερίναν τὴν θείαν καὶ πολιοῦχον Σινᾶ, τὴν βοήθειαν ἡμῶν καὶ ἀντίληψιν· ὅτι ἐφίμωσε λαμπρῶς, τοὺς κομψοὺς τῶν ἀσεβῶν, τοῦ Πνεύματος τῇ δυνάμει, καὶ νῦν ὡς Μάρτυς στεφθεῖσα, αἰτεῖται πᾶσι τὸ μέγα ἔλεος.

Και την ικετεύομε  με την μάχαιρα του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ να φιμώσει περίτεχνα (κομψά) τους ασεβείς κοσμοκράτορας που καταπατούν τα θέσφατα της Παγκόσμιας Ιστορίας όπως αυτό της Ελληνικοτάτης Μακεδονίας.

Να τα πούμε τώρα πιο απλά, η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ «δεν καταλάβαινε τίποτε»  και τα έβαλε εν ψυχρώ με όλα τα δαιμονικά σκοτάδια της εποχής της, γιατί δεν ήταν οπλισμένη μόνο με την θύραθεν παιδεία αλλά και την άνωθεν ΣΟΦΙΑ.

«Για να φοβηθεί η Αγία κατασκευάστηκε ένα ειδικό μηχάνημα από τροχούς, στους οποίους την έδεσαν ώστε μόλις μετακινηθούν απότομα και βίαια να βρει φρικτό θάνατο. Με την επέμβαση θείου αγγέλου η Μεγαλομάρτυς λύθηκε από τα δεσμά και οι τροχοί κύλισαν και σκόρπισαν το θάνατο σε πολλούς απίστους. Μετά αποφασίστηκε ο αποκεφαλισμός της Αγίας. Στο τόπο του μαρτυρίου παρακάλεσε τους στρατιώτες να της δώσουν λίγο χρόνο να προσευχηθεί. Μετά έσκυψε το κεφάλι και είπε στους στρατιώτες να εκτελέσουν τη διαταγή του αυτοκράτορα. Η μεγαλομάρτυς Αικατερίνη αποκεφαλίστηκε περί το 307 μ. Χ.

Από τον αυχένα της έτρεξε γάλα αντί για αίμα. Το τίμιο και πάναγνο σώμα της το σκέπασαν άγγελοι και το μετέφεραν στη κορυφή του υψηλότερου όρους του Σινά. Εκεί παρέμεινε κατά την παράδοση άταφο επί αιώνες. Ανάμεσα στον 8ο με 9ο αιώνα η ύπαρξη του τιμίου λειψάνου αποκαλύφθηκε σε όνειρο μοναχών της μονής, οπότε έγινε η ανακομιδή και η τοποθέτηση του στο Άγιο Βήμα του Καθολικού της Μονής Σινά αφιερωμένο στην Μεταμόρφωση του Σωτήρος. Από τότε ο ναός φέρει το όνομα της Αγίας Αικατερίνης. Θεωρείται δε «πολιούχος Σινά», προστάτιδα δηλ. της Μονής.

Η Αγία Αικατερίνη πέτυχε τρία ωραία πράγματα. « Αικατερίνα, και σοφή και παρθένος· Εκ ξίφους, και Μάρτυς. Ω καλά τρία!». Η Αικατερίνα ήταν σοφή και παρθένος· από το ξίφος δε, έγινε και Μάρτυς. Ω, πόσον ωραία είναι και τα τρία αυτά!»
Ταις Αυτής αγίαις πρεσβείαις Χριστέ ο Θεός, ελέησον ημάς. Αμήν. http://www.pemptousia.gr/2017/11/i-agia-ekaterina-ke-i-kompsi-ton-as/

Ο Νίκος – Γαβριήλ Πεντζίκης όπως μας είπε εκκλησιαζόταν τακτικά στην ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονικής γιατί εκεί «βυθιζόταν στις ένδοξες μνήμες της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»

Χαρακτηριστικός ο λόγος του για το Παλαιολόγειο αυτό κόσμημα της Θεσσαλονίκης.

<<Η στέγη της Αγίας Αικατερίνης έχει την μεθυστική ποικιλία μιας αμάραντης ανθοδέσμης…η ένθεση ων πλίνθων στις εξωτερικές πλευρές σχηματίζει έναν τέτοιο πλούτο διακοσμητικών θεμάτων, ώστε αισθάνεσαι σάμπως οι τοίχοι να είναι τάπητες, που μπορεί να τους σηκώσει ο άνεμος, και ολόκληρο το κτίσμα να μετεωριστεί στον ουρανό>>.
Νίκος Γαβριήλ Πεντζίκης – Προς εκκλησιασμόν
http://vizantinaistorika.blogspot.com/2013/12/blog-post_27.html

Τα χρόνια πέρασαν και στις επόμενες δεκαετίες, όταν έβρισκα την δυνατότητα  εκκλησιαζόμουν στο Μετόχι της Αγίας Αικατερίνας της Ιεράς Μονής Σινά στην Δωρυλαίου στην Αθήνα.

Κάθε Κυριακή εκεί συναντούσα τον γνωστό πολιτικό συγγραφέα και ιστορικό αείμνηστο  Νικόλαο Μάρτη, που έδινε μάχες σε όλη την υφήλιο με τις ομιλίες του για την πλαστογράφηση της ονομασίας της Μακεδονίας.

Κάποια στιγμή τον ρώτησαν

Κύριε Νίκο γιατί ευλαβείσαι τόσο πολύ την ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ;

Η απάντηση του ήταν 

Διότι είναι καθαρή ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΣΑ ΑΓΙΑ

Βοήθεια η ΑΓΙΑ στην δοκιμαζόμενη Μακεδονία μας

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας