Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Η ΠΑΝΑΓΙΑ περιμένει την Ελλάδα και την βλέπει από το παραθύρι της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Εμείς μπορεί να κουραστήκαμε στα χρόνια της μνημονιακής πλάνης , οι ΑΓΙΟΙ όμως δεν κουράστηκαν και τρέχουν για εμάς μεταδίδοντας τα μηνύματα του Ουρανού σε Δίκαιες ψυχές.
Ένα μόνο θα σας προλογίσω γιατί θα έρθει και αυτό στην επικαιρότητα σύντομα. “εμφανίστηκε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ στην συνοριογραμμή του Έβρου σε πρόσωπο πασίγνωστο στον κόσμο   και όχι μόνο στην Ελλάδα και του είπε…”  Εδώ τώρα είναι το σπίτι μου…

Το γεγονός αυτό σίγουρα θα μας δώσει χαρά και θα μας αναπτερώσει το ηθικό σε δύσκολους καιρούς.

Μην βλέπετε λοιπόν  τους πολιτικάντηδες , μην βλέπετε τους νόμους και τα νομοσχέδια που όπως φαίνεται κάποια  θα μείνουν στα χαρτιά για να μας θυμίζουν τους ζωντανούς εφιάλτες μιας εποχής που τα πουλήσαμε όλα.

Καιρός να αγοράσουμε με τίμημα βαρύ την αξιοπρέπεια μας.

ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ στην Μ. Ανατολή. 

«Σε αυτόν τον πόλεμο όλοι θα γυρίσουν νικημένοι. 

Ο Ελληνικός στρατός θα είναι νικητής.»  ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ

Οι προφητείες δόθηκαν για όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ και όχι για τους μισούς. 

Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ πήρε το μυαλό από του ισχυρούς της γης και αρχίζουν και κάνουν κουταμάρες ώστε το κάθε Έθνος να ενεργεί σύμφωνα με αυτό που του λέει ο λογισμός του για τον λόγο δε μάλιστα  αυτό και δεν θα βρίσκουν άκρη.

Ακριβώς γιατί την μοναδική  άκρη την κρατάει ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ και ετοιμάζεται να την δώσει στον Ελληνοχριστιανικό Πολιτισμό για να περιζώσει αυτός με την σειρά του ολάκερη  την οικουμένη με ανώτερα ιδεώδη.

«Όταν την Πόλη πήραν την, και τα φουσάτα του Μωάμεθ του πορθητή μιας προδομένης κερκόπορτας μπήκαν έφιππα μες την Αγια-Σοφιά, το μέγα μοναστήρι, όπου είχαν καταφύγει οι τελευταίες χιλιάδες των Ρωμιών για να 'βρουν σωτηρία, κανείς λογικός νους δεν θα πίστευε πως απ' τη φωτιά, το τσεκούρι και το γιαταγιάνι των βαρβαρικών ορδών θα γλίτωνε έστω και το παραμικρό στοιχείο που θα θύμιζε στη συνέχεια της ζωής, ότι το δημιούργημα του Ανθεμίου και του Ισιδώρου ήταν κάποτε το κέντρο αναφοράς των Ορθοδόξων της Οικουμένης και το διαχρονικό σύμβολο της ρωμιοσύνης. Και το σημαντικότερο ίσως, πώς θα 'ντεχε στον χρόνο, υπομένοντας τις βάναυσες προσβολές του κατακτητή που το μετέβαλε σε χώρο πίστεως δικόν του, προσπαθώντας να εξαφανίσει με βίαιη ασέβεια κάθε ορατή γλυκύτητα που κοσμούσε το εσωτερικό τής του Θεού Σοφίας.

Καταστρέφοντας οτιδήποτε θύμιζε την πίστη των κατακτημένων, πίστεψαν λαθεμένα οι Οθωμανοί πως είχαν καταφέρει να περάσουν στο σκοτάδι της λησμονιάς την Ιστορία και, το κυριότερο γι' αυτούς, ότι είχαν «πετύχει» να... διώξουν τον Ρωμιό θεό απ' το «σπίτι» του, με τη νίκη, τη σφαγή και τη βεβήλωση, των όποιων συμβόλων του.

Άλλοι είπαν, «δεν υπάρχει πια ο Θεός τους» και μερικοί, πως «τους εγκατέλειψε».

Και μ' αυτήν την ψεύτικη αίσθηση έζησαν επί αιώνες οι Τούρκοι, που στην πραγματικότητα όμως ποτέ δεν είχαν μέσα τους αποδεχθεί την Αγια-Σοφιά σαν τον καταδικό τους τόπο λατρείας.

Γι' αυτό από «ζήλεια» προς τον Ιουστινιανό, ο Πορθητής έκτισε, «και κατ' εικόνα και ομοίωση» απέναντι ακριβώς από την Αγια-Σοφιά, το μπλε τζαμί, που για τους κατακτητές έγινε πλέον το δικό τους σημείο αναφοράς.

Γιατί, η Αγια-Σοφιά, πράγματι, ποτέ δεν θα γινόταν δική τους.

Με την παρουσία του έδινε ελπίδα, συνεχίζοντας να φωτοδοτεί και να εμπνέει. Ούτε τούρκικο έγινε, ούτε έπαψε να αποτελεί το σύμβολο Ορθοδοξίας και ρωμιοσύνης. Και η εξήγηση που «ερμήνευσε» τελικά τον «θρύλο του μαρμαρωμένο βασιλιά», δόθηκε από την αρχαιολογική προσέγγιση.

Όταν μετά τον B΄ Παγκόσμιο Πόλεμο Αμερικανοί αρχαιολόγοι ανέλαβαν να αποκαταστήσουν τον ήδη λειτουργούντα ως Μουσείο πλέον, από τα χρόνια του Κεμάλ, εσωτερικό χώρο της Αγίας Σοφίας, με θαυμασμό διαπίστωσαν πως κάτω από τον οθωμανικό σοβά και τα αραβικά σύμβολα του Ισλάμ, παρέμενε ολοζώντανη και αγέρωχη με τα σωστικά της μάτια ορθάνοιχτα η προστάτιδα της Κωνσταντινουπόλεως, η μάνα του Χριστού, που ο ίδιος της είχε αναθέσει αυτόν τον μοναδικό ρόλο.

Πάνω από το Ιερό της Εκκλησίας των Εκκλησιών, ορθή η Πλατυτέρα επί αιώνες φύλαγε τον ναό που της αφιέρωσε ο Ιουστινιανός και την Πόλη που της προσέφερε ο Μέγας Κωνσταντίνος.

Ενθρονη η θεομήτωρ, με τον μικρό Χριστό στην αγκαλιά δέχεται τα μοναδικά δώρα που καταθέτουν στην χάρη της οι δύο αυτοί μεγάλοι αυτοκράτορες.

Μετά δηλαδή την Πλατυτέρα που ευλογεί και σώζει, δίνοντας έτσι την εξήγηση για το πώς σώθηκαν σύμβολα, μνήμες και άνθρωποι από τη λαίλαπα των Οθωμανών,

ένα άλλο μοναδικό ψηφιδωτό στον νάρθηκα αποκαλύπτει την αλήθεια:

«H Παναγιά είναι δικαιωματικά προστάτιδα της Πόλης των Πόλεων». Από το άρθρο Του Γρηγόρη Καλοκαιρινού

«Στην Κωνσταντινούπολη ο Θρόνος της Παναγίας» 
15.08.2002 http://www.kathimerini.gr

«Στην Πόλη θα χυθεί αίμα που τρίχρονο δαμάλι θα πλέζει»
Όταν οι απόγονοι των σταυροφόρων πάρουν το μάθημα τους στα ΣΤΕΝΑ εκ των γεωπολιτικών συγκυριών, αποκαμωμένοι από τις παγκόσμιες πολεμικές κακουχίες σαν μοναδική λύση για αυτούς θα βρίσκουν να δώσουν την Κωνσταντινούπολη στους Έλληνες.
Και όλα αυτά προελέχθηκαν από τα αψευδή χείλη του πνευματοκίνητου λόγου των Αγίων Πατέρων μας.

Οι προρρήσεις των ΑΓΙΩΝ μας θα παίξουν το επόμενο διάστημα τον πλέον καταλυτικό ρόλο στην κοινωνική συμπεριφορά του νεοέλληνα που θα μεταλλαχθεί στο αρχέτυπο ΤΟΥ μόλις  σε λίγα 24 ώρα, αρχής γενομένης με τις πρώτες συγκλονιστικές ανατροπές που θα επισυμβούν στον πλανήτη ΓΗ. 

Τότε θα είναι που θα ξεδιπλωθούν και θα ερμηνευθούν σε όλες τις διαστάσεις οι προρρήσεις των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ. 

Κάπου το 1995– 1996 είχαμε μαύρα  μεσάνυχτα με αυτά που διαβάζαμε μέσω των λεγομένων του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ. 

Ανασήκωναν κάποιοι τις πλάτες βυθισμένοι  στην τρυφηλή  εικονική ευμάρεια της αχαλίνωτης μεταπολίτευσης που επένδυε σε κορόιδια . 

Σήμερα αυτά τα κορόιδια , δηλ. εμείς,  με μια απλή επισκόπηση των γεγονότων αναρωτιόμαστε αν αυτός ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ  που τα έλεγε , είχε μεταφερθεί από τότε  στις μέρες μας και ζούσε τα δραματικά γεγονότα πολλών τραγωδιών που θα παιχτούν στον πλανήτη μας.  

ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ στην Μ. Ανατολή. 

«Μια παρέα προσκυνητών συνεννοήθηκαν να παρακαλέσουν τον Γέροντα να τους μιλήσει για τη Κωνσταντινούπολη. 

Σε λίγο ο Γέροντας επέστρεψε και προς έκπληξη όλων, πριν προλάβουν να τον ρωτήσουν τίποτα – δείχνοντας έτσι ότι το πνευματικό του «ραντάρ» είχε αντιληφθεί την σκέψη τους – τους λέει : 

Γέροντας : Τι λέτε, θα την πάρουμε την Πόλη; 

Η παρέα μένει άναυδη και δεν μιλά καθόλου. 

Γέροντας : Για πέστε μου, θα την πάρουμε την Πόλη; 

Η παρέα συνεχίζει έκπληκτη να μην μιλά. 

Γέροντας (αστειευόμενος) : Παλικάρια της φακής … … … 

Θεόδωρος : Θα την πάρουμε, Γέροντα. 

Γέροντας : Δόξα σοι ο Θεός (Κάνει τον σταυρό του, γυρίζοντας προς την ανατολή και βλέποντας προς την Πόλη). 

Δημήτριος : Αν είναι από τον Θεό, Γέροντα, ευλογημένο, θα την πάρουμε. 

Γέροντας : Ναι, είναι από τον Θεό! Θα την πάρουμε! Όχι πως θα την πάρουμε εμείς αλλά θα μας την δώσουν σαν λύση σε εμάς, διότι αυτό θα νομίζουν πως είναι το συμφέρον τους. 

Δημήτριος : Γέροντα, θα διαρκέσει πολύ αυτό το κακό; 

Γέροντας : Μπόρες, μπόρες θα΄ναι! Θα δώσουμε όμως εξετάσεις. 

Δημήτριος : Γέροντα, θα υπάρχουν ηγέτες κατάλληλοι; 

Γέροντας : Θα οικονομήσει ο Θεός. 

Σε αυτόν τον πόλεμο όλοι θα γυρίσουν νικημένοι. 

Ο ελληνικός στρατός θα είναι νικητής. 

Γήπεδο θα΄ναι η Παλαιστίνη, τάφος τους η Νεκρά Θάλασσα. 

Αυτό θα είναι το πρώτο ημίχρονο. 

Αλλά, υπάρχει και δεύτερο ημίχρονο : 
Μετά τα γεγονότα αυτά ο άνθρωπος θα φτάσει σε αδιέξοδο και τότε όλοι θα ζητούν να μάθουν για το Ευαγγέλιο και τις Γραφές. 

Ο Χριστός θα λυπηθεί τον κόσμο και θα δείξει ένα σημείο, για να πιστέψουν. 

Τότε θα ψάχνει κανείς να βρει άπιστο. 

Δημήτριος: Γέροντα, το απολυτίκιο του προφήτου Ηλιού λέει ότι είναι ο δεύτερος πρόδρομος της Παρουσίας Χριστού. Αυτός, καθώς είναι γνωστό, δεν κοιμήθηκε, όπως επίσης και ο Ενώχ. Θα έρθει ο προφήτης Ηλίας στην γη; 

Γέροντας (χαμογελώντας) : Ο προφήτης Ηλίας τροχάει και ετοιμάζει την μαχαίρα του! Και μάλιστα πρώτα θα αρχίσει από τους Πατριάρχες, δεσποτάδες, παπάδες και μοναχούς! 

Νικόλαος : Και λαϊκούς. 

Γέροντας: Τα δικά σας είναι αγνοήματα, ενώ τα δικά μας είναι αμαρτήματα. 

Έτσι δεν λέει η ευχή της θείας λειτουργίας; «Υπέρ των εμών αμαρτημάτων και των του λαού αγνοημάτων». 

Ο προφήτης Ηλίας τροχάει το μαχαίρι του, όμως θέλει πολύ προσοχή, γιατί μερικά πράγματα αλλιώς τα λένε οι Πατέρες και αλλιώς τα ερμηνεύει ο κόσμος, όπως , ας υποθέσουμε, τα εξαμίλια που αναφέρει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. 

(Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φτάσουν ως τα εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν ως την Κόκκινη Μηλιά. Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο 1/3 θα βαπτιστεί και μονάχα το υπόλοιπο 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά). 

Κανένας δεν μπόρεσε να το εξηγήσει, όλοι το ερμηνεύουν λανθασμένα. Εξαμίλιαυπάρχουν στον Λαγκαδά, στο Κιλκίς, στην Θράκη, στην Κόρινθο, μα κανένας δεν ξέρει ότι αυτά που λέει είναι τα εξαμίλια των χωρικών υδάτων. 

Δεν διαβάζετε τους προφήτες, στον Ιωήλ, στον Ζαχαρία, στον Ιεζεκιήλ, στον Δανιήλ; 

Τα λένε όλα. 

Για επτά χρόνια στην Παλαιστίνη δεν θα καίνε ξύλα, αλλά μπαστούνια, αλλά που να ξέρετε εσείς από μπαστούνια και ξύλα! Εσείς έχετε τώρα στα σπίτια σας καλοριφέρ (χαμογελώντας), ενώ εγώ εδώ καίω ακόμα ξύλα στο τζάκι και έτσι ξέρω από αυτά. 

(Πρόκειται για την προφητεία του προφήτη Ιεζεκιήλ, 9-10 : «και εξελεύσονται οι κατοικούντες τας πόλεις Ισραήλ, και καύσουσιν εν τοις όπλοις, πέλταις και κοντοίς και τόξεις και τοξεύμασι και ράβδοις χειρών και λόγχαις, και καύσουσιν εν αυτοίς πυρ επτά έτη, και ου μη λάβωσι ξύλα εκ του πεδίου ουδέ μη κόψωσιν εκ των δρυμών, αλλ΄ ή τα όπλα κατακαύσουσι πυρί, και προνομεύσουσι τους προνομευσαντας αυτούς και σκυλεύσουσι τους σκυλεύσαντας αυτούς, λέγει Κύριος»). 

Χρήστος : Οι Εβραίοι … …. 

Γέροντας : Ένας ευσεβής Ιορδανός μου είπε ότι οι Εβραίοι έχουν σκάψει από κάτω από το τέμενος του Ομάρ, σε πολλά μέτρα βάθος ένα τούνελ και θέλουν να καταστρέψουν το τέμενος, για να κτίσουν το Ναό του Σολομώντος, γιατί τότε λένε αυτοί ότι θα έρθει ο μεσσίας τους, δηλαδή ο αντίχριστος. Τότε θα λένε οι Άραβεςστους χριστιανούς : Δεν λέτε εσείς, οι χριστιανοί, ότι ο Μεσσίας έχει έρθει; Τι λένε τώρα αυτοί εδώ, οι Εβραίοι; 

Ο Γέροντας, αφού πρόσφερε και στους τελευταίους επισκέπτες που ήρθαν εκείνη την στιγμή κέρασμα, ξαναρωτά έναν απ΄αυτούς : 

Γέροντας : Θα την πάρουμε την Πόλη; Τι, λες; 

Χρήστος : Εγώ θα πάω για την Βόρειο Ήπειρο . 

Γέροντας : Την Πόλη να πάρουμε, την Βόρειο Ήπειρο και επτά άτομα την παίρνουμε! 

Χρήστος : Επτά και εγώ οκτώ! 

Γέροντας : Πάρτηνα! Και εγώ θα μεταφέρω τα λείψανα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, τα οποία είναι και βαριά! 

Τι να πούμε, βρε παιδιά, όλα τα λένε και τα γράφουν τα βιβλία μας (της Εκκλησίας), αλλά ποιος τα διαβάζει; 

Ο κόσμος χαμπάρι δεν παίρνει. Κοιμάται με τα τσαρούχια! 

Δημήτριος : Αυτά, Γέροντα, είναι σημεία των καιρών; 

Γέροντας : Σημεία, σημεία των καιρών, δεν βλέπετε…; 

Πρέπει να΄ναι βόιδι – να με συγχωρείτε – κανείς, για να μην καταλαβαίνει με όλα αυτά που γίνονται … 

Πολλοί από τους άγιους πατέρες θα ευχόντουσαν να ζήσουν στην εποχή μας, γιατί είναι εποχή ομολογίας. 

Οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά δεν το καταλαβαίνουμε. 

Κοιμόμαστε με τα τσαρούχια. 

Θα ρωτάνε σε λίγο για τους χριστιανούς, όπως παλαιότερα ρωτούσαν για τα πολιτικά φρονήματα . 

Νικόλαος : Θα μας κάνουν φάκελο, Γέροντα; 

Γέροντας : Α, μπράβο! Φακέλους. 

Δημήτριος : Γέροντα, η Ελλάδα θα πάθει κακό; 

Γέροντας : Πολλές μπόρες πέρασε η Ελλάδα, αδικήθηκε πολύ. Αλλά όμως μπόρες θα΄ναι! Η Ελλάδα δεν θα πάθει τίποτε, γιατί την αγαπάει ο Θεός. Στην Μικρά Ασία έχουμε πολλά άγια λείψανα. Θα πάρουμε την Αγία Σοφία και θ΄ανοίξει και η πύλη. Αυτήν την πύλη δεν την ξέρει κανείς … …να δούμε τι θα γίνει όμως; Οι μιναρέδες τι θα γίνουν μετά; 

Νικόλαος : Θα τους γκρεμίσουμε! 

Θεόδωρος : Θα τα κάνουμε, Γέροντα, καμπαναριά! 

Γέροντας (χαριτολογώντας) : Όχι, θα γίνουν στύλοι για τους στυλίτες και θα κρέμονται τα κομποσκοίνια μέχρι κάτω! 

Δημήτριος : Γέροντα, ο ηγέτης αυτός του πολέμου θα είναι Εβραίος; 

Γέροντας : Ναι Εβραίος θα΄ ναι. Θα συνεργαστεί πολύ και ο πάπας, γιατί όλα τα παιδιά του διαβόλου θα τα θεωρεί δικά του και θα τους υποδεικνύει ν΄ ακολουθούν τον αντίχριστο. 

Γι΄ αυτό κι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είπε : «τον πάπα να καταρράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία.» 

Ο Άγιος εννοούσε αυτόν τον πάπα της συγκεκριμένης εποχής, που θα βοηθήσει στην ανάδειξη του αντίχριστου. 

Οι άλλοι πάπες σε σχέση με εκείνον θα φαίνονται σαν καλοί.»  
“Σκεύος Εκλογής”, Σελ : 219  ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ / ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΓΛΟΥ …

Οι προφητείες δόθηκαν για όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ και όχι για τους μισούς. 

Με Πίστη και Ελπίδα 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας