«Ὁ παιδεύων κακοὺς
λήψεται ἑαυτῷ ἀτιμίαν· ἐλέγχων δὲ τὸν ἀσεβῆ μωμήσεται ἑαυτόν. Μὴ ἔλεγχε κακούς,
ἵνα μὴ μισήσωσί σε· ἔλεγχε σοφόν, καὶ ἀγαπήσει σε. δίδου σοφῷ ἀφορμήν, καὶ
σοφώτερος ἔσται· γνώριζε δικαίῳ, καὶ προσθήσει τοῦ δέχεσθαι. Αρχὴ σοφίας φόβος
Κυρίου, καὶ βουλὴ ἁγίων σύνεσις, τὸ δὲ γνῶναι νόμον διανοίας ἐστὶν ἀγαθῆς».
(Παροιμίες 9, 7)
▼
Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020
☦ Ανάμνηση Θαύματος Αρχαγγέλου Μιχαήλ
O μέγας
Aρχιστράτηγος του Θεού Mιχαήλ, και παλαιά μεν προ της ενσάρκου οικονομίας,
είχεν ευσπλαγχνίαν και κηδεμονίαν προς το ανθρώπινον γένος, και πολλάς
ευεργεσίας έδειξεν εις αυτό.
Mετά δε την επί γης
ένσαρκον παρουσίαν του Θεού Λόγου, πολλά μεγαλιτέραν ευσπλαγχνίαν και αγάπην
έδειξεν εις ημάς τους Xριστιανούς, τους καυχωμένους εις το όνομα του Xριστού. Όθεν
από τότε και ύστερον, τρέχωντας νοερώς εις όλα τα μέρη της οικουμένης, και
δίδωντας πλουσίας τας ευεργεσίας του, εκατοίκησε και εις ένα τόπον της Φρυγίας
ονομαζόμενον Xερέτωπα.
☦Ό,τι ποτίζεις, αυτό μεγαλώνει κι αυτό θα βρεις μπροστά σου
Φωτο: "Μέλι ἐκ πέτρας". Ντοματιά στήν Καλύβη τοῦ Ἁγίου Ἀκακίου τῆς Σκήτης Καυσοκαλυβίων, πού φύτρωσε στό τσιμέντο, χωρίς χώμα.
Άγιος Νεκτάριος επίσκοπος Πενταπόλεως ο θαυματουργός
"Η μακροθυμία είναι αρετή γενναίας και ευγενικής ψυχής, που
έχει θεμέλιο την αγάπη προς τον πλησίον. Είναι μεγαλοψυχία, μεγαλοφροσύνη και
φίλη της πραότητας. Η μακροθυμία μαρτυρεί καλή αγωγή ψυχής και εκδηλώνεται σαν
συμπάθεια, φιλανθρωπία, μετριοφροσύνη και δικαιοσύνη".
Άγιος Νεκτάριος επίσκοπος Πενταπόλεως ο θαυματουργός
☦ Είμαστε χρεωμένοι με πνευματική κληρονομιά, δε μας σώζει καμιά δικαιολογία
ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
…Η θέση μας είναι
προνομιακή και επικίνδυνη. Έχει καθοριστεί απ΄ αυτούς που μας γέννησαν, και δεν
μπορούμε να κάνωμε ότι μας κατέβει.
Δεν μπορούμε
ατιμωρητί οι Ορθόδοξοι Έλληνες να παιδιαρίζωμε, στηριζόμενοι σ΄ οποιαδήποτε
δικαιολογία ή, περισσότερο, να αυθαδιάζωμε.
Αν αυτοί που
προηγήθηκαν ημών και έζησαν και τάφηκαν σε τούτα τα χώματα, αυτοσχεδίαζαν
κάνοντας το κέφι τους, τότε θα μπορούσαμε και εμείς να συνεχίσωμε
αυτοσχεδιάζοντας.
☦ "Δέν ὑπάρχει θάνατος. Ὑπάρχει μετάσταση κι ἡ ἐλπίδα πού νίκησε τό θάνατο, πού κάθε στιγμή τόν νικάει"
ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΘΩΝΑ
Μιὰ καλοκαιρινὴ μέρα
τοῦ Γενάρη, ἐπῆρα τὸ μονοπάτι ἀπ’ τὴν Μονὴ Διονυσίου, πρὸς τὴν γειτονικὴ
Γρηγορίου, γιὰ μία σύντομη ἐπίσκεψη.
Ὅσοι ἔχουν
περπατήσει τὸ Ὄρος, ἔχουν γευθεῖ βέβαια τὴν μοναδικὴ ψυχικὴ εὐχαρίστηση ποὺ
προσφέρει ἡ πορεία ἀπὸ τὸ ἕνα προσκύνημα στὸ ἄλλο. Ἡ διαδρομὴ ποὺ ἀκολουθοῦσα,
ἀφοῦ διασχίζει δυό-τρεῖς πλαγιὲς πάνω ἀπ’ τὴ θάλασσα, συναντᾶ σὲ μία ρεματιὰ
πρὶν τὴν περιοχὴ τῆς Γρηγορίου, ἕνα μικρὸ ποταμάκι ποὺ κατεβαίνει ἀπ’ τὸ κελὶ
τοῦ Ἁγ. Ὀνουφρίου, ἀλλοῦ μὲ ὁρμὴ καταρράκτη καὶ ἀλλοῦ μὲ ἤρεμα νερά, ὅπως ἐδῶ
κάτω ἀπ’ τὸ γεφυράκι τοῦ μονοπατιοῦ.
☦ΘΕΡΜΟ επεισόδιο και ΕΚΛΟΓΈΣ ; ή ΕΚΛΟΓΕΣ και θερμό ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ; ή Κυβέρνηση Έκτατης Εθνικής Ανάγκης αν δεν προλάβουμε;
Μπορεί η τέλεια καταιγίδα να κτυπήσει την Ελλάδα; Και όταν λέμε
τέλεια καταιγίδα εννοούμε διαχείριση παγκόσμιων οικονομικών ανατροπών, συν
επιπτώσεις της φερώνυμης πανδημίας όπως την ευφημίζουν , συν τούρκος.
Γράφει ο Δρ.
Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Μετά το κομφούζιο με τις
δηλώσεις ότι υπάρχει συμφωνία με τους τούρκους, τις διαψεύσεις της Ελληνικής
πλευράς, τις διορθώσεις του ΓΓ του ΝΑΤΟ ότι πρόκειται για κατα αρχάς συνομιλίες
σε τεχνικό επίπεδο, αλλά και την επιμονή των τούρκων ότι η Ελλάδα συμφώνησε και
κάνει πίσω , το όλο κλίμα των εξελίξεων
οδεύει σε πλαίσιο αδιαχείριστων καταστάσεων. Εκεί φυσικά τα πράγματα ξεφεύγουν.
☦Παρουσιάστηκε η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ σε μια λαϊκή αγράμματη γυναίκα.....
Παρουσιάστηκε η ΥΠΕΡΑΓΙΑ
ΘΕΟΤΟΚΟΣ σε μια λαϊκή αγράμματη γυναίκα και της είπε: "να διαβάζεται το
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και τους ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ, να είσθε επι ποδός γιατί το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ θα
έρθει βράδυ"
Και της έδειξε την εικόνα ΤΗΣ, το ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ
☦Περί των μέτρων προστασίας εντός των Ορθοδόξων Ναών
Με αφορμή την ασθένεια του κορονοϊού, μία μερίδα του πληρώματος
της αγίας μας εκκλησίας (λαϊκοί, ιερείς και αρχιερείς) εφαρμόζουν μέτρα
προφυλάξεως εντός των ιερών ναών (μάσκες, αποστάσεις, αποφυγή ασπασμών εικόνων
και χεριού ιερέως κ.τ.λ.), ερχόμενοι κάποιες φορές και σε αντιπαράθεση με τους
πιστούς που αρνούνται να ακολουθήσουν αυτές τις πρακτικές.