Ο παραπάνω “εθνικός
ύμνος” του φεστιβάλ με την βλάσφημη εκφώνηση της Κυριακής Προσευχής η
οποία τελειώνει με βρισιά αλλά και η συνέχειά του με το τραγούδι “γιαγιά πρεζόνι” με άμεση αναφορά στην
ευλαβή παραδοσιακή γιαγιά της Ελληνικής οικογένειας, θεωρείται από τους
χορηγούς ΤΕΧΝΗ και προάγει τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
Και έως ένα βαθμό την “αντίδραση” των παιδιών μπορούμε να την δικαιολογήσουμε
και ίσως να την παραβλέψουμε. Αλλά την αναλγησία των υπεύθυνων φορέων και των
…χορηγών πως να την εξηγήσουμε;