“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ Ἀπολυτίκιον Ἀναστάσιμον, Ἦχος πλ. α’“Τὸν συνάναρχον Λόγον”

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

fast track απονομή “Δικαιοσύνης …”

Ανακήρυξη  Κουρδιστάν… τέλος τα ψέματα.
Ανακήρυξη ΑΟΖ… ενώπιον αληθειών;
Δύο ανακηρύξεις  άμεσα συνδεμένες μεταξύ τους; This is the Voice of America;;;
Ο πρόεδρος της αυτόνομης βόρειας κουρδικής περιφέρειας του Ιράκ ζήτησε από το κοινοβούλιο της περιφέρειας να προετοιμάσει το δρόμο για τη διεξαγωγή ενός δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία, σύμφωνα με βουλευτές που παρακολούθησαν τη συνεδρίαση, η οποία διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών.

Η αχίλλειος πτέρνα της Γερμανίας

Από την εμφάνιση του ανθρώπου ως ύπαρξη η συνείδηση και η νοημοσύνη είναι τα μοναδικά  όπλα για την αντιμετώπιση κάθε κίνδυνου που απειλεί την υπόστασή του. Αν η συνείδηση και η νοημοσύνη χαθούν, θα μπορούσε να σημαίνει ότι η ίδια απουσιάζει από το σύμπαν. Αυτό είναι ένας τεράστιος ηθικός λόγος για να εργαστούμε σκληρά ώστε να αποφύγουμε μία υπαρξιακή απειλή από το να γίνει πραγματικότητα.  

Τὸ κόμμα τοῦ Ἐρντογάν ὑποστηρίζει “κάτω ἀπὸ τὸ τραπέζι” τὴν τρομοκρατικὴ ὀργάνωση ΙΚΙΛ τῆς Συρίας!

Ἔχει ἔρθει στὸ φῶς τῆς δημοσιότητας ὅτι τὸ Κόμμα τῆς Δικαιοσύνης καὶ Ἀναπτυξης–AKP τοῦ Ταγὶπ Ἐρντογαν, ὑποστηρίζει μυστικὰ τὶς ὁμάδες τῆς τρομοκρατικῆς ὀργάνωσης «Ἰσλαμικὸ Κράτος τοῦ Ἰρὰκ καὶ τοῦ Λεβάντε»-ΙΚΙΛ, στὴ Συρία, ἀκόμη καὶ μετὰ ἀπὸ τὶς ἐξελίξεις στὸ Ἰράκ. Μετὰ τὴν κατάληψη ἀπὸ τὸ ΙΚΙΛ τῆς πόλης Μοσούλης καὶ τῆς συνεργασίας του μὲ τὶς σουνιτικὲς φυλές, οἱ ἰσορροπίες στὴν περιοχὴ ἔχουν γυρίσει ἀνάποδα καὶ οἱ περιοχὲς ἐλέγχονται ἀπὸ συγκεκριμένα κέντρα ποὺ ἑδρεύουν στὴν ἐπαρχία Ἀνμπάρ.

"Ηθελέστα και... παθέστα"

Εξωφρενικό! Οι μαθητές ενός ολόκληρου σχολείου έμειναν στην ίδια τάξη

Απίστευτο κι όμως αληθινό. Όλοι οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Θήβας, στο Λουτουφί, έμειναν στην ίδια τάξη. O Διευθυντής του σχολείου εξηγεί στο newsit τους λόγους. 
Οι μαθητές έμειναν στην ίδια τάξη γιατί δεν παρακολούθησαν τις ώρες διδασκαλίας που ορίζει ο νόμος για κάθε διδακτικό αντικείμενο λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών.