“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ Ἀπολυτίκιον Ἀναστάσιμον, Ἦχος πλ. α’“Τὸν συνάναρχον Λόγον”

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

☦ Έχει καταστρέψει πολλούς με την απόγνωση

Για τον πειρασμό της απελπισίας στην ηγουμένη Ταϊσία:

«Ο Θεός επιτρέπει σ’ αυτόν τον πειρασμό να προσβάλλει τις δυνατότερες φύσεις, αυτούς δηλαδή, που είναι πιο πεπειραμένοι στον πνευματικό πόλεμο.

Ο εχθρός σου τον παρουσιάζει, επειδή βλέπει ότι οι αγώνες σου φθάνουν σ’ ένα τέλος, ότι ετοιμάζεται για σένα στον ουρανό μια ανταμοιβή και θέλει να σε χτυπήσει και να σε ρίξει κάτω μ’ ένα δυνατό τίναγμα και να σου στερήσει έτσι τον στέφανο.

☦ Ο Μητροπολίτης την ώρα της ομιλίας του, καθώς μας εξιστορούσε τα μαρτύρια και τα Θαύματα των Αγίων, ζήτησε από τους προσκυνητές να σηκώσουν το χέρι τους…..

Ο Μητροπολίτης την ώρα της ομιλίας του, καθώς μας εξιστορούσε τα μαρτύρια και τα Θαύματα των Αγίων, ζήτησε από τους προσκυνητές να σηκώσουν το χέρι τους όσοι έχουν ζήσει κάποιο Θαύμα από τους Αγίους. Το αποτέλεσμα ήταν συγκλονιστικό... Όλος ο Ναός κατακλείστηκε από χέρια σηκωμένα ψηλά!

 Ο  Πατήρ Τύχων έλεγε:

Ένα «Κύριε Ελέησον» κάνει 100 δραχμές,

Ένα «Δόξα Σοι ο Θεός» κάνει 1000 δραχμές.

Άγιοι Ραφαήλ, Νικόλαος και Ειρήνη... οι ολοζώντανοι Άγιοι της Λέσβου

Οι Νεοφανείς Άγιοι της Ορθοδοξίας μας, βρίσκονται πάντα δίπλα σε αυτούς που τους χρειάζονται και τους επικαλούνται.

☦Η ψυχανάλυση αντικαθιστά την εξομολόγηση

Ο άνθρωπος μπερδεύει «το φάντη με το ρετσινόλαδο»!

Η ψυχανάλυση, καρπός της ψυχιατρικής, είναι έργο ανθρώπινο, ατελέστατο, όπως όλα τ’ ανθρώπινα κατασκευάσματα. Η ψυχανάλυση, κύριο έργο του Φρόυντ, του θεμελιωτή της Ψυχαναλύσεως, ερευνά «ψυχονευρωτικές» καταστάσεις, εξετάζει άτομα με ψυχολογικά προβλήματα.

Η εξομολόγηση είναι ουρανόσταλτο μυστήριο, δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο και χαρίζει «δωρεάν», «άκοπα», «αστραπιαία» ό,τι πιο πολύτιμο αναζητά ο άνθρωπος : χαρά και ψυχική γαλήνη!

☦Παλαιόν και Νέον Άγιον Όρος: Η ανατροπή των αυτονοήτων

Γέρων Παΐσιος Μοναχός Καρεώτης

Επιφάνιος Μοναχός Καψαλιώτης

Υπενθυμίζουμε ότι στη Καταγγελία – διαμαρτυρία Αγιορειτών Πατέρων επί των επιβληθέντων μέτρων, λόγω του covid-19, στην Αυτοδιοίκητη Αγιορετική Πολιτεία, προς την σεβαστή Ιερά Κοινότητα (ΙΚ) του Αγίου Όρους (ΑΟ), η οποία δημοσιεύθηκε στον Ορθόδοξο Τύπο (αρ. φ. 2319), ετέθησαν συγκεκριμένα ερωτήματα, που παρ΄ όλες τις αρνητικές εξελίξεις σ΄ αυτό, παραμένουν αναπάντητα…

Ειδικότερα, τα ζητήματα–ερωτήματα που έθετε το κοινά υπογραφέν κείμενο, παρ΄ ότι έχουν να κάνουν με τα επιβληθέντα κυβερνητικά μέτρα, και κυρίως αυτό της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας, ήταν σαφώς ευρύτερα και κατ΄ουσίαν αναφέρονταν στον χαρακτήρα της νομιμότητας στο ΑΟ, βάσει του Καταστατικού Χάρτου του Αγίου Όρους (ΚΧΑΟ). Ατυχώς, κατόπιν προσπαθειών συγκεκριμένων παραγόντων της Ιεράς Επιστασίας (ΙΕ), η ΙΚ δεν το εξέτασε, παρ΄ ότι καθ΄ ημάς το κείμενο της Διαμαρτυρίας-Καταγγελίας, έχοντας κατατεθεί αρμοδίως προς την Ιερά Επιστασία (ΙΕ), και ενώπιον μαρτύρων, από πλευράς ΚΧΑΟ εκρεμμεί. Καθήκον της ΙΕ ήταν να το προωθήσει ενώπιον της Συνάξεως της Ιεράς Κοινότητος (ΙΚ), οπότε και θα συζητήτο.

☦ Που να γνώριζε η υμνογράφος γερόντισσα, όταν συνέθετε το 2013 τον Παρακλητικό κανόνα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ της ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑΣ και έγραφε «αναβλύζει συμπαθείας τους Κρουνούς» ότι η ΠΑΝΑΓΙΑ θα άνοιγε τους ΚΡΟΥΝΟΥΣ των ΧΑΡΙΤΟΒΡΥΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ της για την δοκιμαζόμενη ανθρωπότητα και για τον καθένα χωριστά μας ;

"Ρείθρον ως γλυκύ, η εικών σου η πανίερος αναβλύζει συμπαθείας τους Κρουνούς  και αγαθύνει, τους πιστούς ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ" (Κοντάκιον από τον Παρακλητικό κανόνα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ της ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑΣ)

Απόγευμα Τρίτης  13 Οκτωβρίου και στον ΙΕΡΟ ΝΑΟ του ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ στον Βύρωνα των Αθηνών στον Παρακλητικό κανόνα ενώπιον της Εφέστιας εικόνος της ΠΑΝΑΓΙΑΣ της ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑΣ και νυν επονομαζόμενης ΔΑΚΡΥΟΡΟΥΣΣΗΣ εξ αιτίας του έκτακτου Θεοσημείου που σημειώθηκε ανήμερα της εορτής του ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ( 8 Σεπτεμβρίου) να τρέχουν δηλαδή  δάκρυα συνεχόμενα και από τους δυο Τιμίους Οφθαλμούς ΤΗΣ.