“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ Ἀπολυτίκιον Ἀναστάσιμον, Ἦχος πλ. α’“Τὸν συνάναρχον Λόγον”

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Ο Άγιος Παΐσιος δεν συμφωνούσε να σπουδάζουν οι Ορθόδοξοι θεολόγοι στην Δύση, ούτε να πραγματοποιούν «διαλόγους» με τους ετεροδόξους

Ο Πατήρ Παΐσιος δεν συμφωνούσε να σπουδάζουν οι Ορθόδοξοι θεολόγοι στην Δύση, διότι έβλεπε τον κίνδυνο να μεταφέρουν από εκεί «πνευματικά μικρόβια» και να μολύνουν την αμώμητη Ορθόδοξη πίστη μας.
«Τι θα πάτε να πάρετε από εκεί; έλεγε. Αυτοί δεν έχουν τίποτε, τα έχουν γκρεμίσει όλα».
Καί σε έναν Ορθόδοξο Γάλλο ιερομόναχο που τον ρώτησε σε τι διαφέρουν οι Καθολικοί και οι Προτεστάντες από τους Ορθοδόξους, είπε χαρακτηριστικά: «Ας υποθέσουμε ότι η Ορθοδοξία είναι σαν αυτό το Καλύβι που βλέπεις, φτιαγμένο από πέτρες, λάσπη και ζωνάρια. Οι Καθολικοί αφαίρεσαν την λάσπη, οι Προτεστάντες αφαίρεσαν τα ζωνάρια. Μπορούν τώρα να σταθούν οι πέτρες μόνες τους;».

Δημήτρης Νατσιός: “Οι καιροί απαιτούν Πατροκοσμάδες”

Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς
«Εάν όμως ο λόγος και η υπόθεσις είναι περί Πίστεως και των παραδόσεων της Εκκλησίας μας, τότε και ο πλέον ειρηνικός και ήσυχος πρέπει να πολεμή υπέρ αυτών πλην όχι με ταραχήν της καρδίας, αλλά με ένα θυμόν ανδρείον και σταθερόν, κατ’ εκείνο το του Ιωήλ "εκεί ο πραΰς έστω μαχητής». (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, «Αόρατος Πόλεμος»).

ΤΟΥΡΚΑΛΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ : ΝΑ… ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!!!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ιδιαίτερα σκληρή προς τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν, ήταν η τουρκικής καταγωγής βουλευτίνα του γερμανικού Φιλελεύθερου Αριστερού Κόμματος, Sevim Dağdelen, η οποία σχολιάζοντας τις κυρώσεις της Τουρκίας στους Τούρκους βουλευτάς του γερμανικού κοινοβουλίου επειδή ψήφησαν την αναγνώριση της αρμενικής γενοκτονίας, ζήτησε από την γερμανική κυβέρνηση να απαγορέψει την είσοδο Ερντογάν στην Γερμάνια και κατά προέκταση και στην Ευρωπαϊκή Ένωση . Μάλιστα! (Αλήθεια θα τολμούσε κάτι τέτοιο να το ζητήσει κάποιος Έλληνας ευρωβουλευτής, καθώς οι τουρκικές προκλήσεις περισσεύουν ?).