“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ Ἀπολυτίκιον Ἀναστάσιμον, Ἦχος πλ. α’“Τὸν συνάναρχον Λόγον”

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Καλά δεν βλέπετε, ότι αποβιβάζονται στην Λέσβο με τα μεταχειρισμένα μαύρα φουσκωτά των ειδικών δυνάμεων της τουρκίας;

Και επειδή δεν  θέλουμε να δούμε ή να αντιληφθούμε τι γίνεται , θα το πιούμε το πικρό ποτήρι μέχρι τον πάτο.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Μετά την Συρία (αμφίβολο αν αφήσουν τον Ερντογάν να πετύχει τους στόχους του δηλ. την δημιουργία ουδέτερης ζώνης στο Βόρειο τμήμα της ) έρχεται η δική μας η σειρά και ταυτόχρονα επικαιροποιείται ακόμη μια φορά η ρήση του μακαριστού Σιατίστης κυρου Αντωνίου που έλεγε « μετά το κακό της  Συρίας, έρχεται η δική μας σειρά»

Η Παναγία Εγγυήτρια για μια πόρνη, που αγίασε…

Στο παρεκκλήσιο του Ακάθιστου Ύμνου φυλάσσεται η ομώνυμη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας. Την βρήκε μετά από όραμα ο Άγιος Αθανάσιος και την μετέφερε στο Καθολικό της Μεγίστης Λαύρας, η εικόνα όμως, θαυματουργικά γύρισε στο Σπήλαιο. Νέα απόπειρα μεταφοράς της κατέληξε στο ίδιο αποτέλεσμα. Όρισε τότε ο Άγιος Αθανάσιος να τιμάται πανηγυρικά με ολονύχτια αγρυπνία στο Σπήλαιο, το Σάββατο του Ακάθιστου Ύμνου. Σύμφωνα με την παράδοση, η εικόνα (Παναγία η Εγγυήτρια) ήρθε στο Σπήλαιο από τα Ιεροσόλυμα και είναι η εικόνα την οποία έβαλε εγγυήτρια της αποχής της από τον πρότερο αμαρτωλό βίο της η Οσία Μαρία η Αιγυπτία, όταν αναχώρησε με μόνο εφόδιο δύο φραντζόλες ψωμί και έμεινε στην έρημο επί 40 χρόνια.
Όλοι λίγο πολύ το όνομα της ακουστά το έχουμε. Το όνομα της Παναγιάς της δώσανε. Μαρία την ονομάσανε και ως Μαρία η Αιγύπτια στην ιστορία πέρασε…..
Μια πολύ όμορφη κοπέλα που ο κάθε άντρας υποχείριο της μπορούσε να γίνει μόνο με ένα της νεύμα.

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης – Η κακία είναι μεταδοτική

«Η κακία είναι μεταδοτική.

Πριν την εκφράσουμε με λόγια ή με έργα, κατοπτρίζεται στο πρόσωπο μας, στα μάτια μας και μεταδίδεται στη ψυχή του ανθρώπου εναντίον του οποίου την τρέφουμε.

Αν ξεριζώσεις μέσα σου το πάθος που έχεις εναντίον του αδελφού σου, ξεριζώνεις το ίδιο πάθος μέσα του.

Αν ειρηνεύσεις, θα ειρηνεύσει και εκείνος. Πόσο στενή είναι η συνάφεια μεταξύ των ψυχών»

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

https://www.askitikon.eu

Οσίου Ισαάκ του Σύρου : Παράδεισος είναι η αγάπη του Θεού….

«Παράδεισος είναι η αγάπη του Θεού. Μέσα σ’ αυτήν υπάρχει η τρυφή όλων των μακαρισμών. Σ’ αυτόν τον παράδεισο ο μακάριος Παύλος τράφηκε με υπερφυσική τροφή.
Και αφού γεύθηκε εκεί το ξύλο της ζωής, έκραξε λέγοντας: «αυτά που μάτι δεν τα είδε, ούτε αυτί τα άκουσε, κι ούτε που τα’ βαλε ο λογισμός του ανθρώπου, όσα ετοίμασε ο Θεός για κείνους που τον αγαπούν» (1 Κορ. 2, 9). Από αυτό το ξύλο της ζωής εμποδίστηκαν ο Αδάμ με τη συμβουλή του διαβόλου. Το ξύλο της ζωής είναι η αγάπη του Θεού, από την οποία εξέπεσε ο Αδάμ και δεν μπόρεσε πια να χαρεί, παρά δούλευε και έχυνε τον ιδρώτα του στη γη των αγκαθιών.

“Πλήν ο Υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης;” (Λουκ. 18, 8)

(Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος (Τρακατέλλης)
1. Το παραπάνω ερώτημα αποτελεί την κατακλείδα της γνωστής παραβολής της χήρας και του άδικου κρητού (Λουκ. 18, 1-8). Ακολουθεί αμέσως μετά τη διαβεβαίωση του Ιησού ότι ο Θεός θα απαντήσει στην εναγώνια ικεσία των πιστών Του. Αν ο άδικος κριτής δικαίωσε τη χήρα που επέμεινε στο σωστό αίτημά της, λέγει ο Ιησούς, «ο Θεός ου μη ποιήση την εκδίκησιν των εκλεκτών αυτού των βοώντων αυτώ ημέρας και νυκτός και μακροθυμών επ’ αυτοίς; Λέγω υμίν ότι ποιήσει την εκδίκησιν αυτών εν τάχει» (Λουκ. 18, 7-8). Είναι απολύτως βέβαιο και σαφές ότι ο Θεός θα ανταποκριθεί με τρόπο σωτήριο, λυτρωτικό και αποφασιστικό στη βαθειά, ανυποχώρητη και επίμονη πίστη των ανθρώπων σ’ Αυτόν.

Χαρισματική Ταπείνωση

Ώ, η κατά Χριστόν ταπείνωση! Δίνει στην ψυχή μια ανέκφραστη εν Θεώ χαρά· και η ψυχή από την αγάπη του Θεού λησμονεί και τη γη και τον ουρανό και στρέφεται ολόκληρη με την επιθυμία της προς τον Θεό
ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ συνιστά η δυνατότητα του ανθρώπου να φθάσει στη γνώση του Θεού. Ο άνθρωπος μπορεί κατ’ αρχάς να γνωρίσει τον Θεό, επειδή Εκείνος τον έπλασε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν Του, ικανό να αντανακλά την τελειότητα του Δημιουργού του. Ο Θεός, για να προσφέρει στον άνθρωπο τη δυνατότητα να επιτύχει την τελείωση του, του ζητά να Τον αγαπήσει με όλη την καρδιά, την ψυχή και τη δύναμη του· και επίσης να αγαπήσει τον πλησίον του όπως τον εαυτό του (Λουκ. 10,27).

Το χωράφι και η αγάπη των δύο αδελφών

‹‹Ήταν ένα χωράφι, που ανήκε σε δύο αδελφούς, από τους οποίους ο ένας τους ήταν παντρεμένος και είχε μεγάλη οικογένεια. Ένα βράδυ όταν ο θερισμός είχε τελειώσει και το στάρι είχε χωρισθεί σε δύο ίσους σωρούς, ένα για τον κάθε αδελφό, ο μεγαλύτερος είπε στη γυναίκα του:
- Ο αδελφός μου είναι φανερό ότι κουράσθηκε αυτή τη χρονιά πολύ περισσότερο από μένα. Η μοιρασιά όπως έγινε δεν είναι δίκαιη. Θα σηκωθώ και θα προσθέσω στο μερίδιό του μερικά δεμάτια από το δικό μας μερίδιο, χωρίς να με καταλάβει.

Μοναχισμός και Μαρτύριο: Ένα σύγχρονο μήνυμα

Αγαπητοί πατέρες και αδελφοί, ο μοναχός έχει μία σημαντική αποστολή σε αυτόν τον κόσμο: να διδάξει μια από τις μεγαλύτερες αρετές, αυτήν της ταπεινοφροσύνης. Είναι σημαντική και δύσκολη η αποστολή αυτή, γιατί πρώτα πρέπει να ζήσει σύμφωνα με αυτήν, και δεύτερον πρέπει να μαρτυρήσει γι’ αυτήν. Δεν τονίζω ότι πρέπει στην πορεία αυτή να είμαστε φανατισμένοι, κάθε άλλο! Διότι ο φανατισμός σε κλείνει στον εαυτό σου, σε κάνει να μην αγαπάς. Πολλές φορές νομίζει ο μοναχός ότι είναι ταπεινότερος ή καλύτερος από τους άλλους και αρχίζει να τους διδάσκει με λόγια αντί με έργα.

Βίος καί Μαρτύριο τοῦ ἁγίου ἱερομάρτυρος Κυπριανοῦ καί τῆς ἁγίας παρθενομάρτυρος Ἰουστίνης καί ἡ τιμή τους στό Μένικο τῆς Κύπρου

Ἀρχιμανδρίτης Φώτιος Ἰωακεὶμ
Ο άγιος Κυπριανός Οἱ ἅγιοι ἔνδοξοι μάρτυρες τοῦ Χριστοῦ Κυπριανὸς καὶ Ἰουστίνη ἔζησαν στὴ μεγαλόπολη Ἀντιόχεια τοῦ Ὀρόντου,  τὴν πρωτεύουσα  τῆς Συρίας1 Καὶ ὁ μὲν Κυπριανὸς ἦταν ἀπὸ πλούσια καὶ ἀρχοντικὴ οἰκογένεια καὶ ἄκρως καταρτισμένος στὴ φιλοσοφία, βυθισμένος ὅμως στὴν πλάνη τῆς εἰδωλολατρίας καὶ ἔκδοτος στὴν τέχνη τῆς μαγείας. Ἡ Ἰουστίνη, ὀνομαζόμενη ἀρχικὰ Ἰοῦστα, ἦταν νεαρὴ παρθένος μὲ ἐξαίσιο φυσικὸ κάλλος, κόρη ἑνὸς ἱερέα τῶν εἰδώλων, ὀνομαζομένου Αἰδεσίου.

Ο σουλτάνος δηλώνει ότι θα υπερασπιστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα των προσφύγων (συντρόφων) στα Ελληνικά νησιά. Αν το καταλάβατε μπήκαμε σε ΚΡΙΣΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ και ΣΦΡΑΓΙΣΤΕ τα σύνορα τώρα.

ΑΝ σε ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ φτάνουν ΕΠΤΑ ΒΑΡΚΕΣ στην Λέσβο, σε μια ολόκληρη ΚΡΙΣΙΜΗ ΩΡΑ πόσες θα φτάσουν και τι θα γίνει;
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 Το προσφυγικό (δηλ. ανθρώπινος πόνος, ο συνωστισμός και η εκμετάλλευση  ψυχών)  φαίνεται να γίνεται κατεξοχήν στρατηγικό εργαλείο στα χέρια της γεωπολιτικής επέκτασης των τούρκων στην λεγόμενη γαλάζια πατρίδα τους βλ. ΑΙΓΑΙΟ.