“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ Ἀπολυτίκιον Ἀναστάσιμον, Ἦχος πλ. α’“Τὸν συνάναρχον Λόγον”

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

«Εις εμέ το λέγεις Κύριε; Εις εμέ;»

Τα τελευταία λόγια του αγίου Νεκταρίου, στο κρεββάτι του νοσοκομείου, ήταν τα εξής: "Εις εμέ το λέγεις Κύριε; Εις εμέ;"...
Προφανώς, έλαβε εκείνη την στιγμή πρόσκληση από τον Κύριο στην αιώνια βασιλεία του και μέχρι εκείνη την έσχατη επιθανάτια στιγμή, δεν θεωρούσε τον εαυτό του άξιο όχι μόνον να τον προσκαλεί ο Κύριος, αλλά και να του απευθύνει τον λόγο.

Οριακές οι σχέσεις Ρωσίας-Τουρκίας, αμήχανος ο Ερντογάν

Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρεντζέπ Ερντογάν έκανε μια σειρά από σκληρές δηλώσεις σε σχέση με τη Ρωσία. Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, μιλώντας για τους ρωσικούς βομβαρδισμούς στη Συρία, ο Ερντογάν απηύθυνε «φιλική προειδοποίηση» προς τη Μόσχα, λέγοντας ότι ρίχνοντας λάδι στη φωτιά της σύγκρουσης σύντομα θα βρεθεί και η ίδια στη φωτιά.

Γέροντας Παίσιος: «Στὴν Γαλλία χιλιάδες ἔγιναν Μουσουλμάνοι... καί οἱ Γάλλοι δὲν θὰ βροῦν ἀνάπαυση»

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο», Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου, Λόγοι Α΄ 
Στὴν Γαλλία, παρ' ὅλο ποὺ εἶναι κράτος προοδευμένο -δὲν εἶναι ὑπανάπτυκτο-, τελευταία* ὀγδόντα χιλιάδες ἔγιναν Μουσουλμάνοι. Γιατί; Γιατί ἔχουν κάνει τὴν ἁμαρτία μόδα. Βλέπεις ὅμως, ἐλέγχονται καὶ θέλησαν νὰ ἀναπαύσουν τὴν συνείδησή τους. Καὶ ὅπως οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες, γιὰ νὰ δικαιολογοῦν τὰ πάθη τους, εἶχαν βρεῖ τοὺς δώδεκα θεούς, ἔτσι καὶ αὐτοὶ ἔψαξαν νὰ βροῦν μία θρησκεία ποὺ νὰ δικαιολογεῖ τὰ πάθη τους, γιὰ νὰ τοὺς ἀναπαύση σ' αὐτὸ τὸ θέμα. 

“ιερές εξομολογήσεις” για το ΤΡΙΤΟ Παγκόσμιο ΚΑΚΟ

https://www.facebook.com/photo
ΤΟ ΤΡΙΤΟ Κακό θα είναι το χειρότερο και από τους δύο προηγούμενους Παγκόσμιους  Πολέμους.
Πλέον η πολεμική βία είναι τόσο διεστραμμένη που ξεπερνά και αυτήν την δαιμονική φαντασία.

ΥΠΑΡΧΕΙ σήμερα Καποδίστριας να “σώσει” την Γαλλία και την Ευρώπη;

Το ματωμένο κουβάρι στην Ευρώπη πλέον δεν ξεμπλέκεται με τίποτε. Διότι στις  περίπλοκες  υποθέσεις που ανακύπτουν πρώτα βάζουμε το κάρο( των διαφορών μας) και μετά το άλογο (της λογικής) . Δεν είμαστε αυτό που λέμε, Αλλά αυτό που κάνουμε.
Ένας άνθρωπος που μεσουρανούσε στο διπλωματικό στερέωμα του προ προηγούμενου αιώνα είχε κάνει τους λόγους του πράξεις  και μέσα σε δυσμενέστερες γεωπολιτικές  συνθήκες πορευόταν εν αγάπη και αληθεία για τους τότε καταφρονημένους λαούς της Ευρώπης όπως ήταν τότε η Γαλλία.