“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΜΕ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΒΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ !!!

Άρθρο 30 του κώδικα είσπραξης δημοσίων εσόδων.
Νομοθετικό διάταγμα 356/5 Απριλίου 1974 υπογράφει ο στρατηγός Γκιζίκης. Με το ανωτέρω άρθρο η κατάσχεση εις χείρας τρίτου ενεργείται για πληθώρα λόγων. Π.χ. εγώ οφείλω στο δημόσιο 100.000 ευρώ, ωστόσο εισπράττω από των Κώστα ενοίκιο 500 ευρώ μηνιαίως. Προσέξτε διότι η εφορία πηγαίνει στον νοικάρη μου και του κοινοποιεί κατάσχεση εις χείρας τρίτου με χρηματικό κατάλογο δικό μου, δηλαδή με τις οφειλές των 100.000. Επομένως ο νοικάρης μου πλέον γνωρίζει όλα τα στοιχεία μου, και το  σύνολο των χρεών μου!! Ερώτηση: που πάνε τα προσωπικά δεδομένα; Μετά από αυτό, ο νοικάρης πρέπει εντός 10 ημερών να προσέλθει ή στην Δ.Ο.Υ. ή στον ειρηνοδίκη και να αποδεχθεί την κατάσχεση και να ενημερώσει πότε θα πληρώνει το μίσθωμα στο δημόσιο. Αν ο νοικάρης λείπει σε ταξίδι και ο εφοριακός κάνει επίδοση στο σπίτι και επιστρέψει από το ταξίδι μετά το 10ήμερο, οφείλει εις ολόκληρον το ποσό που χρωστά ο ιδιοκτήτης, δηλαδή 100.000. Δηλαδή αν αρρωστήσουμε ή λείπουμε σε ταξίδι, θα βρεθούμε να χρωστούμε τα κερατιάτικα τρίτου. Άπειρη προσοχή και στις καταθέσεις σας, καθώς με το άρθρο 32 & 33 του ΚΕΔΕ μπορούν να δεσμεύσουν και τις καταθέσεις μας σε τράπεζες ακόμα και σε κοινούς λογαριασμούς (π.χ. με μητέρα ή σύζυγο), ακόμα και επί παραγώγων χρηματοοικονομικών προϊόντων και το περιεχόμενο των τραπεζικών θυρίδων!!!(Νομικό Συμβούλιο του κράτους αρ. γνωμοδοτήσεως:521/2006). 
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ

ΠΗΓΗ