“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Για το Μποζόνιο του Χίγκς, γνωστότερο ως σωματίδιο «Θεός»

Μητροπολίτη Πειραιώς π.Σεραφείμ 
ρσις πού διϊστορικά πλέον χει καταστ παγκόσμιο κτμα τς φιλοσοφίας λλά καί το πρακτικο βίου: «Πσά τε πιστήμη, χωριζομένη δικαιοσύνης κα πάσης λλης ρετς, πανουργία, ο σοφία φαίνεται» (Πλάτων, Μενέξενος, 247a), πιβεβαιώνεται κατά τρόπον πόλυτον στήν σύγχρονη Βαβέλ το πειράματος Cern πού διοργανώνει τό Ερωπαϊκό Κέντρο ρευνν στήν Γενεύη τς λβετίας.  Σήμερα σέ συνέντευξη Τύπου θά παρουσιαστον τά ποτελέσματα τν πολυμήνων ρευνν στόν Μεγάλο πιταχυντή νδρονίων καί θά διακηρυχθ πως διεδόθη, τι νεκαλύφθη «πί τέλους» τό Μποζόνιο το Χίγκς, γνωστότερο καί ς σωματίδιο «Θεός» καί χι πως σφαλμένα λέγεται «σωματίδιο το Θεο»..
Θά παρουσιασθε, δθεν τρομακτική νακάλυψις, τι «τό πεδίον το ποατομικο σωματιδίου Χίγκς δρ σέ να όρατο νεργειακό πεδίο στό Σύμπαν καί προσδίδει πόσταση στήν λη καί δημιουργε τή μάζα τν λλων σωματιδίων» καί πομένως «βρέθηκε τό τελευταο κομμάτι το πάζλ γιά τήν κατανόηση το σύμπαντος».
Στήν παρουσίαση θά παραστον καί ο τέσσερις φυσικοί, πού εχαν προτείνει τήν παρξη το σωματιδίου πρίν 48 χρόνια, μεταξύ τν ποίων Πτερ Χίγκς, μ. Καθηγητής το Πανεπιστημίου το διμβούργου καί Τόμ Κίμπλ, μ. Καθηγητής στό μπέριαλ Κόλετζ το Λονδίνου.
νθρωπος κατά καιρούς προσπάθησε νά ρμηνεύσει τό σύμπαν καί τήν παρξη μέ πλθος θεωριν. Εδικώτερα στήν σύγχρονη ποχή Κβαντομηχανική διατύπωσε θεωρία πού νέτρεψε τήν νευτώνεια μηχανική καί τήν κλασσική λεκτρομαγνητική θεωρία. ρχή τς προσδιοριστίας το Χάιζεμπεργκ, κατά τήν ποία δέν εναι δυνατόν νά προσδιοριστε μέ κρίβεια θέση καί ταχύτητα νός ποατομικο σωματιδίου καθώς καί θεωρία τς σχετικότητος το ϊνστάϊν σχετικά μέ τόν χρόνο καί τό χωροχρόνο γενικώτερα, μελετ τήν κινητική συμπεριφορά νός σώματος πού κινεται μέ ταχύτητες πού πλησιάζουν τήν ταχύτητα το φωτός (εδική θεωρία τς σχετικότητος) καθώς καί τά φαινόμενα τς καμπύλωσης το χωροχρόνου ς πόρροια τς παρξης βαρυτικν πεδίων (γενική θεωρία τς σχετικότητος). ννοια τς «βαρυτικς διομορφίας» πού εναι το συρμο σχυρίζεται τι τό σύμπαν προέρχεται πό μία ρχική κατάσταση μάζας πειροστν διαστάσεων μέ τεράστια πυκνότητα καί θερμοκρασία 14 περίπου δισεκατομμύρια χρόνια πρίν.
νεώτερη θεωρία τν «χορδν» ποπειρται νά ξηγήσει τήν δομή το σύμπαντος σέ ποατομικό πίπεδο θεωρώντας καί τήν πίδραση τς βαρυτικς δύναμης μέ τήν βοήθεια χι σωματιδίων λλά δομν μέ διαστάσεις, τν λεγομένων χορδν. Τέλος θεωρία το «χάους» σχολεται μέ τήν συμπεριφορά ρισμένων μή γραμμικν συστημάτων καί μελετ ντετερμινιστικά συστήματα καθώς καί τό συγγενές πεδίο τς κβαντικς θεωρίας το χάους.
λες ο νωτέρω θεωρίες πιχειρον νά ρμηνεύσουν τό φαινόμενο τς ζως χωρίς καμμία ναφορά μλλον μέ παγερά ρνηση καί ποστροφή στό περούσιο Πρόσωπο το Παναγίου Θεο καί ποδεικνύονται μέ τόν τρόπο ατό τεροκίνητα νευρόσπαστα το ρχαίου δαίμονος, τά ποα μεταβάλλουν τήν πιστήμη πό λήθεια καί θάμβος σέ πανουργία καί διαστροφή, γιατί πιδιώκουν νά πείσουν τι τάξις, ρμονία σκέψις, τελονομία, σκοπιμότης καί πρόδηλος σοφία πού διέπει τό λικό Σύμπαν προέρχεται πό λλογες καί συνείδητες μονάδες λης πού μάλιστα, πως σχυρίζονται, δρασαν καί δρον μέ ατία τήν τυχαιότητα.
Σήμερα λοιπόν στήν Γενεύη τς λβετίας «ξοχα μυαλά» θέλουν νά μς καταπείσουν τι τό ποατομικό σωματίδιο μποζώνιο Χίγκς, πού εναι μία συνείδητη μονάδα νέργειας, ν πάρχει, δημιουργε, συντονίζει, σχεδιάζει καί καταστρώνει τά τρισεκατομμύρια τν γαλαξιακν σχηματισμν, τούς σέ ατά φισταμένους φυσικούς νόμους στε μήν συγκρούονται μεταξύ τους, τήν έναη κίνηση τς συμπαντικς λης-μάζης, τήν ργανική διάπλαση καί τή ζωή τν νοργάνων ντων καί φυσικά τήν ρμονία το λικο σύμπαντος. Ατό κόμα τό συνείδητο σωματίδιο, πού δέν χει γνώση το αυτο του καί δέν μπορε νά παντήσει στό ρώτημα «τί εσαι;» καταστρώνει καί δημιουργε κ το μηδενός συνειδητά ντα πως νθρωπος, πού χουν τό συνειδέναι, περβαίνει τό γεφύρωτο χάσμα μεταξύ νοργάνου καί ργανικς λης, τά γεφύρωτα ργανικά χάσματα μεταξύ λων τν εδν τν γενν τν νοργάνων ντων, τό γεφύρωτο χάσμα μεταξύ το φυτικο κόσμου καί τν μψύχων ντων, τό γεφύρωτο χάσμα μεταξύ το νθρώπου καί λων τν λλων νοργάνων καί μψύχων ντων. ν ατή ντίληψις δέν ποτελε τόν πόλυτο ρισμό το κρετινισμο, τότε τί συνιστ κρετινισμό;
Δυστυχς μως δέν εναι τόσο πλά τά πράγματα γιατί πίσω πό ατές τίς τρομακτικές καί ασχιστες γιά τήν νθρώπινη προσωπικότητα, τήν νθρώπινη στορία καί τήν νθρώπινη φιλοσοφία πόψεις κρύβεται τό ποκρουστικό πρόσωπο το διαμονισμο, γιατί μόνο δαιμόνια καί κατεχόμενοι πό ατά μπορον νά μωρολογον μέ τέτοιες νοησίες.
Προτείνω δέ στούς κλεκτούς ατούς «σοφούς», τν ποίων πως κάθε νθρώπου γκέφαλος χει να τρισεκατομμύριο νευρικές συνδέσεις πού «τυχαία» γιναν πό τό συνείδητο μποζώνιο, άν χουν νάγκη αμοληψίας ατοί συγγενικά των πρόσωπα νά μήν προστρέχουν πλέον στόν λτρουϊσμό τν συνανθρώπων τους, λλά νά χρησιμοποιήσουν τό αμα τν «κλεκτν συγγενν» τους χιμπατζίδων, ορακοτάγκων, γοριλν, γιββώνων κ.λ.π. γιά νά διαπιστώσουν χι στήν θεωρία λλά στήν πρακτική φαρμογή της τήν δθεν λήθεια τς «νακαλύψεώς» των, περί το «κοινο γεννήτορος μποζωνίου» κτός καί ν τό μποζώνιο χει τέτοια εφυΐα στε νά κατασκευάζει σέ κάθε εδος καί ναν συγκεκριμένο αματολογικό τύπο. ν εχε μως τέτοια εφυΐα γιατί νά συνεντευξιάζον-ται κ προσώπου του ο συγκεκριμένοι καί χι τό διο;

trelogiannis