Πιστεύω ότι ο αρχηγός του ΓΕΕΘΑ και ο υπ. Άμυνας πρέπει να
παραιτηθούν εντός της ημέρας, αφού ζητήσουν από τον Ελληνικό λαό δημόσια
συγγνώμη. Δεν πάει άλλο. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά που
συμβαίνουν και να μην ανοίγει ρουθούνι. Όταν πρωτοδιάβασα σε κάποιο μεγάλης αναγνωσιμότητας
ιστολόγιο, ότι το γνωστό ωκεανογραφικό πλοίο Lone Ranger που ευρισκόταν δίπλα
στη Θάσο διεπιστώθη απο το ΓΕΕΘΑ ότι δεν είναι πλέον ωκεανογραφικό αλλά ότι
έχει μετασκευαστεί σε υπερπολυτελείας σκάφος αναψυχής και ότι αυτό
έγινε στο κόσμο πιστευτό, ανησύχησα για το επίπεδο εξυπνάδας των Ελλήνων
πολιτών.
Είναι δυνατόν να βλέπει κανείς στην Ελλάδα ένα
ωκεανογραφικό, να του λένε ότι είναι “γιώτ” και αυτός να το πιστεύει; Από ότι
φαίνεται είναι.
Σύμφωνα με πληροφορίες απο το διαδίκτυο το πλοίο αυτό
ανήκει στο Eric Schmidt, πρώην Chairman/CEO της Google και πρώην μέλος
του Board of Directors της Apple (μέχρι τον Ιαν. 2011), που σύμφωνα με τη
“λογική” του ΓΕΕΘΑ επειδή δεν είχε χρήματα να αγοράσει θαλαμηγό πήρε ένα ωκεανογραφικό
και το μετέτρεψε σε θαλαμηγό. Τί απλοί άνθρωποι που υπάρχουν στο ΓΕΕΘΑ. Αυτοί
είναι για πόλεμο…
Ο Γερμανικής προέλευσης Schmidt
σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν μετά τη παραίτησή του το 2011, θα ασχολιόταν με τη
δημιουργία “συμφωνιών, συνεταιρισμών και ευρύτερων επιχειρηματικών σχέσεων,
διακρατικών συμφωνιών, αναλήψεις εχνολογικών ηγεσιών κλπ”.
Σύμφωνα με το Business
Insider (15 Feb. 2011) ο Schmidt αποφάσισε να γίνει ένας νέος Jacque
Costeau. Tα τελευταία χρόνια αυτός και η γυναίκα του Wendy είχαν συγκεντρώσει
κάπου 60 εκ, δολλάρια με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν σε “ωκεανογραφικές
μελέτες” για τοSchmidt
Research Vessel Institute και το Marine
Science and Technology Foundation. Για το σκοπό αυτό αγόρασαν δύο πλοία, το
Lone Ranger (αυτό που είναι “γιώτ” κατα το ΓΕΕΘΑ και κάνει βόλτες στη Θάσο) και
ένα άλλο το Falcon μήκους 83 μέτρων.
Στη φωτογραφία σας δείχνω το ένα απο τα δύο πλοία του
Schmidt Research Vessel Insitute, το Lone Ranger, το οποίο επειδή ήταν παλιό
όταν αγοράστηκε, επισκευάστηκε και ναυτολογήθηκε με σκοπό να μελετάει τις
επιπτώσεις των θαλασσίων απορριμάτων στη χλωρίδα και πανίδα της θάλασσας. Το
πλοίο συνεχίζει προφανώς να διαθέτει τις συσκευές που είχε και πρίν (sonar κλπ)
ενώ πλέον διαθέτει και υποβρύχιο για τις έρευνές του. Θα βρείτε πολλά για αυτό
το θέμα στο διαδίκτυο.
Πρέπει
να σας υπενθυμίσω ότι οι επιπτώσεις των θαλασσίων απορριμάτων ερευνώνται με
εργαστηριακή έρευνα των πετρωμάτων και της βιοποικιλότητας του βυθού. Αυτές οι
έρευνες προηγούνται πάντα των ερευνών για φυσικό αέριο και πετρέλαιο, όπως και
της εξόρυξης μεταλλευμάτων που υπάρχουν στο βυθό της θάλασσας. Στη
πραγματικότητα όμως αποτελούν έρευνες για υδρογονάνθρακες και μεταλλεύματα του
βυθού. Ενας καλός γεωλόγος αναγνωρίζει και οπτικά τα μεταλλεύματα όταν τα δεί
απο κάμερα στο βυθό ή όταν του ανεβάσει κανείς στο πλοίο, πέραν άλλων
εργαστηριακών ερευνών που γίνονται για επιβεβαίωση.
Είναι γνωστή σε όλους, πλήν των Ελλήνων πολιτών, ότι
υπάρχει προσπάθεια σε διεθνές επίπεδο καταγραφής νέων υποθαλασσίων περιοχών
εξόρυξης ορυκτών (ορυχεία βυθού) όπως και πηγών βιοκαυσίμων… και για το το λόγο
αυτό η ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ είναι κάτι σημαντικό και θα έπρεπε ήδη να
είχε γίνει. Η έρευνα για τέτοιες περιοχές γίνεται μέ ωκεανογραφικά πλοία σαν το
Lone Ranger. Ανάλογες έρευνες έχει κάνει και η Τουρκία με πολλά ωκεανογραφικά,
που το παίζουν λάτρες της φύσης…
Ανωτέρω, μια ακόμη φωτογραφία της “θαλαμηγού” που κάνει
σύμφωνα με το Ελληνικό Λιμενικό Σώμα τουρισμό έξω απο τη Θάσο.
%$’’&$’(‘%()’
Η κίνηση του πλοίου LONE RANGER, που δεν λέγεται SEA
RANGER όπως αναφέρθηκε κάπου, σύμφωνα με το marinetraffic.com φαίνεται εδώ.
H περιοχή στην οποία κινήθηκε τον τελευταίο καιρό είναι κατά σύμπτωση η περιοχή
που υπάρχουν υποψήφια κοιτάσματα υδρογονανθράκων. Για τη περιοχή αυτή έχω
αναφερθεί ιδιαίτερα εδώ.
H περιοχή νότια του Αγίου ¨Ορους έχει πολλές υποψήφιες
περιοχές για ύπαρξη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων. Όσοι είστε φιλότιμοι Έλληνες
πολίτες είναι χρήσιμο να διαβάσετε αυτό το άρθρο εδώ. Σπατάλησα χρόνο για
να το γράψω.
Σας επισημαίνω, ότι το LONE RANGER έκανε έρευνες και στα
παράλια της Τουρκίας επι της Κασπίας Mαύρης Θάλασσας πριν ξεκινήσει
τη “δουλειά” του στο Αιγαίο. Μου δίνει την αίσθηση ότι είναι κοινής αποδοχής
πλοίο έρευνας απο την Ελλάδα και τη Τουρκία και στο μυαλό μου φέρνει τον όρο “συνεκμετάλλευση”
της Ελληνικής ΑΟΖ.
Παρούσα Χρήση του
πλοίου