Χαρακτηριστικὰ ἀνέφερε: "στὴν Β’ καὶ Γ’ τῶν
Ἐπαγγελματικῶν Λυκείων δὲν ὑπάρχει ἡ ἱστορία. Αὐτοὶ θὰ γίνουν πολίτες τοῦ
κράτους. Καὶ διδάσκονται ἱστορία μόνο στὴν A' Λυκείου. Ἀντίθετα, διδάσκονται τὰ
Θρησκευτικὰ καὶ ἀναρωτιέμαι: γιατί ἐνῶ θέλετε νὰ κάνετε ἕνα νέο σύγχρονο
Λύκειο, ἐπιμένετε στὴν ἀντίληψή σας γιὰ τὰ Θρησκευτικὰ πού....δὲν εἶναι καν θρησκειολογία ὅπως
ἦταν σὲ παλαιότερα σχέδια ἐπὶ τῆς ὑπουργίας τῆς Ἄννας Διαμαντοπούλου;".
Ἡ βουλευτὴς τῆς ΔΗΜ.ΑΡ. πρόσθεσε πὼς πλέον «ὅλη ἡ σύγχρονη
ἐκπαίδευση δὲν πιστεύει στὴν θρησκευτικὴ κατήχηση, παρὰ τὴν ἐπαφὴ τῶν παιδιῶν
μὲ τὶς θρησκεῖες μέσα ἀπὸ ἕνα μάθημα ἱστορικό, κοινωνιολογικό, γιὰ τὸ ρόλο ποὺ
ἔπαιξαν οἱ θρησκεῖες στὴν πορεία τῆς ἀνθρωπότητας, καὶ δέχομαι ὅτι ἔπαιξαν πάρα
πολὺ σημαντικὸ ρόλο». «Τὰ θρησκευτικὰ μὲ τὴν ἔννοια τῆς ὀρθόδοξης κατήχησης,
κατὰ τὴν γνώμη μας, δὲν ἔχουν θέση στὸ σύγχρονο Λύκειο» τόνισε μὲ ἔμφαση.
«Ἐσεῖς ὄχι μόνο δὲν τὰ κάνετε προαιρετικὰ ἢ δὲν τὰ
ἀλλάζετε, ἀλλὰ ἐπιμένετε σὲ μία κυρίαρχη θέση ἡ ὁποία ἀποτυπώνεται καὶ στὸ
πρόγραμμα Σπουδῶν τοῦ Ἐπαγγελματικοῦ Λυκείου, ἀλλὰ καὶ στὰ ὑποχρεωτικὰ μαθήματα
ποὺ δίνουν ἐξετάσεις τὰ παιδιὰ γιὰ νὰ πάρουν τὸ ἀπολυτήριό τους. Ἐξάλλου δὲν
νομίζω ὅτι ὅσο περισσότερη ὀρθόδοξη κατήχηση κάνουν τὰ παιδιὰ στὰ σχολεῖα τόσο
καλύτεροι χριστιανοὶ θὰ γίνουν. Ἀντίθετα ὑποβαθμίζονται οἱ Φυσικὲς Ἐπιστῆμες
καὶ ἡ Βιολογία ποὺ εἶναι βασικὴ ἐπιστήμη καὶ δὲν ξέρω πὼς μποροῦν σὲ μία σειρὰ
ἀπὸ εἰδικότητες νὰ ἀπουσιάζει ἡ Βιολογία ἢ νὰ ὑποβαθμίζονται οἱ Φυσικὲς
Ἐπιστῆμες". newsit.gr