“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

“Ναυάγιο” με την υποψηφιότητα της ανιψιάς του Αρχιεπισκόπου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ

Ιωάννα Λιάπη: «Δεν επιθυμώ στην παρούσα φάση να είμαι υποψήφια της ΝΔ στη Βοιωτία»
Θέλω να σας ενημερώσω ότι εγώ η Ιωάννα Λιάπη κάτοικος Σχηματαρίου Βοιωτίας είχα την μεγάλη τιμή να προταθώ από τον Πρόεδρό μας Αντώνη Σαμαρά ως υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Βοιωτίας.
Κατόπιν προσωπικής επικοινωνίας που είχα με τον Πρόεδρό μας Αντώνη Σαμαρά θέλω να τον ευχαριστήσω ως προς την προτίμησή του στο πρόσωπό μου να προστεθώ στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας ως υποψήφια βουλευτής στο Νομό Βοιωτίας στις εκλογές που έχουν οριστεί στις 25-01-2015 και ταυτοχρόνως να ανακοινώσω ότι δεν επιθυμώ την προκειμένη στιγμή να είμαι υποψήφια της Ν. Δ. στο Νομό Βοιωτίας για τους κάτωθι λόγους :

Τυγχάνω να είμαι συγγενής του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου κι επειδή χρησιμοποιήθηκε χωρίς την θέλησή μου από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο το όνομά μου ως συγγενής του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου δεν θα ήθελα να συμμετάσχω στις εκλογές ως υποψήφια της Ν. Δ. και να εκθέσω την εκκλησία και δη τον Μακαριώτατο στην αρχή της πολιτικής μου καριέρας ως »προεκλογική φιέστα» .

Ευχαριστώ θερμά όλους τους συμπατριώτες μου Βοιωτούς για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.

Θα παραμείνω ενεργός πολίτης στο πλευρό της Νέας Δημοκρατίας και του αρχηγού της Αντώνη Σαμαρά και τον ευχαριστώ και πάλι για την πρότασή του. Θα είμαι πάντα στην διάθεση του κόμματος (Ν. Δ.)

Μετα τιμής
ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΑΠΗ