“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Πριν ή μετά τον Ομπάμα τα Πέντε «εγώ»;

Φώτο από http://ria.ru
Και τότε θα παρουσιάσουν κάποιον που θα πη: «Εγώ είμαι ο Ιμάμης, εγώ είμαι ο πέμπτος Βούδας, εγώ είμαι ο Χριστός που περιμένουν οι Χριστιανοί, εγώ είμαι αυτός που περιμένουν οι Ιεχωβάδες, εγώ είμαι ο Μεσσίας των Εβραίων». Πέντε «εγώ» θα έχει!…¨ ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ο Αγιορείτης

Τελικά μας μπέρδεψε όλους o Ομπάμα. Ουδείς μέχρι σήμερα γνωρίζει αν ο πρόεδρος των ΗΠΑ είναι χριστιανός, μουσουλμάνος ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό που διαφημίζεται σήμερα είναι η πανθρησκεία  και δεν θα έβρισκε αυτή καλύτερο διαφημιστή από ένα πρόεδρο.

¨Ο Μπαράκ Χουσέιν Ομπάμα (Barack Hussein Obama II[1], 4 Αυγούστου 1961) είναι ο 44ος και σημερινός Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ο πρώτος Αφροαμερικανός που εκλέχθηκε σε αυτή τη θέση.

Γεννήθηκε στις 4 Αυγούστου 1961 από Κενυάτη πατέρα και λευκή Αμερικανίδα μητέρα. Τα περισσότερα χρόνια της παιδικής του ηλικίας τα πέρασε στη Χονολουλού, ενώ από τα 6 του ως και τα 10 του χρόνια έζησε στην Τζακάρτα με τη μητέρα του και τον Ινδονήσιο πατριό του. Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Κολούμπια και της Νομικής Σχολής του Χάρβαρντ, ο Ομπάμα εργάστηκε μεταξύ άλλων ως λέκτορας πανεπιστημίου και δικηγόρος αρμόδιος για τα ανθρώπινα δικαιώματα.¨ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1

¨Δεν είμαι πια ο νεαρός σοσιαλιστής μουσουλμάνος που ήμουν στο παρελθόν…¨. Η δήλωση, δια στόματος Μπαρόκ Ομπάμα μεταδόθηκε εν ριπή οφθαλμού απ' όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτός φυσικά, ήταν ο σκο­πός του Αμερικανού Προέδρου. Επρόκειτο για ειρωνεία και δήλωση αυτοσαρκασμού ενώπιον των εκατοντάδων παρευρισκομένων στο δείπνο για τους ανταποκριτές του Λευκού Οίκου. Αντίπαλα συντηρητικά μέσα την παρουσίασαν ως ομολογία. Ωστόσο, οι πιο ψύχραιμοι των αντιπάλων του και μη διερωτώνται πόση αλήθεια κρύβει, εξετάζο­ντας τα βήματα του Προέδρου από τη στιγμή που πήρε το κλειδί για το Οβάλ Γραφείο...¨ http://forapartida-forapartida.blogspot.gr/.5/31/2013 12:58:00

¨Τι έγινε κι αν είμαι μουσουλμάνος; Διερωτήθηκε ο Μπαράκ Ομπάμα από την Ινδία!

Και προέτρεψε τους Ινδούς να σέβονται τις γυναίκες… όπως κάνουν και οι μουσουλμάνοι άλλωστε…

Από την Ινδία όπου βρέθηκε ο Αμερικανός Πρόεδρος Ομπάμα κάλεσε τους ηγέτες της χώρας με την καλπάζουσα οικονομία να πραγματοποιήσουν τις συνταγματικές τους δεσμεύσεις για την διασφάλιση της ατομικής αξιοπρέπειας των πολιτών, μιλώντας για την δική του προσωπική εμπειρία. Ο Μπάρακ Ομπάμα χρησιμοποίησε το προσωπικό του παράδειγμα ως μέλος της Αφρο-αμερικανικής μειονότητητας των ΗΠΑ, λέγοντας, ότι, ενώ είχε στην ζωή του μοναδικές ευκαιρίες, παρόλα αυτά, όμως, «υπήρχαν στιγμές που αντιμετωπίστηκα διαφορετικά λόγο του χρώματος της επιδερμίδας μου».

Ο Αμερικανός Πρόεδρος στην τελευταία ομιλία που απήυθυνε κατά την τριήμερη επίσκεψή του στην Ινδία, αναφέρθηκε και στο δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας, αναφέροντας την σημασία της θρησκευτικής ανοχής, φέρνοντας ως παράδειγμα τις επίμονες φήμες που τον ακολουθούν σχετικά με τα θρησκευτικά του πιστεύω. «Έχουν υπάρξει στιγμές που η πίστη μου έχει αμφισβητηθεί από ανθρώπους που ούτε με γνωρίζουν, ή υποστήριζουν ότι ανήκω σε διαφορετικό θρησκευτικό δόγμα, λες και θα ήταν τόσο κακό», δήλωσε ο Ομπάμα, απαντώντας με αυτόν τον τρόπο στα σενάρια που τον θέλουν να είναι μουσουλμάνος, αλλά στην ντουλάπα ακόμα…¨ http://olympia.gr/ Posted by spitha80 στο Ιανουαρίου 29, 2015

Δικαίωμα του προέδρου να πιστεύει όπου θέλει.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι;

Ποίον να ρωτήσουμε για αυτό ;

Τα μαρτυρικά  θύματα – σφάγεια του Συριακού ολοκαυτώματος;

Μπορούν να απαντήσουν;

Μήπως μπορούν να απαντήσουν οι ηθικοί αυτουργοί των δολοφονιών;

Από την Συρία ξεκίνησε ¨η Τρίτη Καταστροφή της ανθρωπότητας¨ και εξαπλώνεται ήδη προς την Ευρώπη μέσω Αιγαίου.

Την πρόρρηση  του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου  για την ανάδειξη στην Αμερική Μαύρου Προέδρου από τον οποίο και θα τρέξουν εξελίξεις   την άκουσα προφορικά από την δεκαετία του 80.

Επί  των ημερών του Ομπάμα ξεκίνησε η «πολιτισμικά ανθρωποκτόνος  Αραβική Άνοιξη»

Μαζί με την επικείμενη  και διαφημιζόμενη  από τα σκοτεινά κέντρα  παγκόσμια καταστροφή θα έρθει και ο άνθρωπος με τα ¨πέντε εγώ¨;

¨Πέντε «εγώ» θα έχει!…

«Οικουμενισμός, και κοινή αγορά, ένα κράτος μεγάλο, μια θρησκεία στα μέτρα τους. Αυτά είναι σχέδια διαβόλων. Οι Σιωνιστές ετοιμάζουν κάποιον για Μεσσία. Γι’ αυτούς ο Μεσσίας είναι βασιλιάς, δηλαδή θα κυβερνήσει εδώ στην γη. Οι Ιεχωβάδες και αυτοί αποβλέπουν σε έναν βασιλιά επίγειο. Θα παρουσιάσουν οι Σιωνιστές έναν, και οι Ιεχωβάδες θα τον δεχθούν. Θα πουν «αυτός είναι». Θα γίνει μεγάλη σύγχυση. 

Μέσα στην σύγχυση αυτή όλοι θα ζητούν έναν Μεσσία, για να τους σώσει.
Και τότε θα παρουσιάσουν κάποιον που θα πη: «Εγώ είμαι ο Ιμάμης, εγώ είμαι ο πέμπτος Βούδας, εγώ είμαι ο Χριστός που περιμένουν οι Χριστιανοί, εγώ είμαι αυτός που περιμένουν οι Ιεχωβάδες, εγώ είμαι ο Μεσσίας των Εβραίων». Πέντε «εγώ» θα έχει!…¨ 
Από: Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι, τ. Β’- Πνευματική αφύπνιση, Ι. Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θες/νίκης 1999, σ.176

Αυτό το άτομο με τα ΠΕΝΤΕ ΕΓΩ θα είναι και πέντε φορές εγωιστής. Οπότε είναι σίγουρη η πορεία του και φυσικά αυτών πού ήδη τον ακολουθούν.

Μετά  από αυτό το άλαλο- μπάλαλο που θα είναι και ο ηγέτης στην παγκόσμια σύγκρουση των ισχυρών της γης…

Αναγκαστικά και εκ των πραγμάτων πορευόμαστε στο  ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΦΑΙΝΕΙ ΠΑΣΙ.

Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας