“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Ναυτικό αντιαεροπορικό σύστημα Korkut, πάνω στο κολλημένο στην Κω «Alcatras»;

Μια σημαντική αποκάλυψη έκανε πριν από μερικές ώρες γνωστός τουρκικός ιστοχώρος, εξειδικευμένος στα ναυτικά θέματα και αφορά το κολλημένο στην Κω πλοίο «Alcatras», το οποίο απηλλάγη του μυστηριώδους φορτίου του χθες το μεσημέρι, σε μια επιχείρηση που ανέλαβε άλλο τουρκικό πλοίο που πήγε στην περιοχή, εκτιμάται μετά από συνεννόηση με τις ελληνικές αρχές.
Σύμφωνα λοιπόν με τον αξιόλογο ιστοχώρο «https://turkishnavy.net/» και το πρόσωπο που βρίσκεται πίσω από την αξιόλογη δουλειά που κάνει, τον Ντεβρίμ Γιαγιλαλί, το φορτίο του πλοίου πρέπει να ήταν η ναυτική έκδοση του αντιαεροπορικού συστήματος Korkut της τουρκικής εταιρίας Aselsan, αν και ο έμπειρος συντάκτης αναγνωρίζει ότι πρόκειται για εικασία, η οποία θα μπορούσε να αποδειχθεί και λανθασμένη.
Στη φωτογραφία που δημοσιεύει, στο Α είναι σημειωμένο των ραντάρ τριών διαστάσεων του συστήματος το οποίο είναι πολύ χαρακτηριστικό και όντως δείχνει να ταιριάζει με το σκεπασμένο φορτίο του πλοίου. Στο Β είναι το ραντάρ ελέγχου πυρός στον πύργο, ενώ φαίνεται να ταιριάζει και το σχήμα και το ύψος.
Ο Γιαγιλαλί εκφράζει την απογοήτευσή του για το συμβάν, αναρωτώμενος εάν θα πρέπει να το ονομάσει «ελληνική τραγωδία ή τουρκική κωμωδία», το να βρίσκεται κολλημένο σε ελληνικό νησί, στην Κω, 100 μέτρα από παραλία, ένα ολοκαίνουργιο ναυτικό σύστημα αντιαεροπορικής προστασίας, κατά τη μεταφορά του από ναυπηγείο της Κωνσταντινούπολης στην Αττάλεια, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο καπετάνιος του σκάφους.
Το πλοίο, συνεχίζει ο Γιαγιλαλί, μοιάζει με μεγάλου μεγέθους τουρκικό αλιευτικό σκάφος, με τη διαφορά ότι δεν έχει εγκατεστημένα συστήματα – εξοπλισμό που βοηθούν στο ψάρεμα σε τέτοια πλοία. Το πλοίο είναι καταγεγραμμένο ως σκάφος καταδύσεων.
Εκτίμηση του συντάκτη είναι ότι καθώς δεν υπάρχουν ναυπηγικές εγκαταστάσεις στην Αττάλεια, είναι ασφαλές να υποθέσει κανείς ότι όδευε εκεί για να πραγματοποιήσει δοκιμές στην ανοικτή θάλασσα, εξ ου και τα κοντέινερ που μετέφερε το πλοίο. Η ναυτική έκδοση του συστήματος δεν ήταν γνωστή παρά μόνο μέσω σχετική φημολογίας, έως ότου δημοσιεύθηκε φωτογραφία στο Twitter.
Ο ιστοχώρος παραπέμπει σε δημοσίευμα του «onalert.gr» το οποίο απεκάλυπτε τη μεταφορά του φορτίου χθες το μεσημέρι, με σκοπό να ελαφρύνει το πλοίο και να ξεκολλήσει. Το ενδιαφέρον δημοσίευμα ολοκληρώνεται με την κάπως πικρή διαπίστωση, ότι πλέον και οι Τούρκοι και οι Έλληνες γνωρίζουν για το νέο ναυτικό α/α σύστημα της Τουρκίας.
Μικρό το κακό Ντεβρίμ, μπορεί και ήδη να το ξέραμε, άκου που σου λέμε, άλλα είναι όμως τα σοβαρά θέματα. Η νοοτροπία και η λογική πίσω από τα ελληνοτουρκικά. Εμείς κατηγορούμε εσάς κι εσείς εμάς. Αν υπήρχαν «απόλυτες τιμές», με τη μαθητική έννοια στις διεθνείς σχέσεις, άνθρωποι ψύχραιμοι θα έβρισκαν περιθώριο συνεννόησης και ηρεμίας.
Εμείς πάντως σεβόμαστε τη δουλειά σου και τελικά το θάρρος σου. Να θυμάσαι πάντα, ότι πέρα από εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, ο Έλληνας δε μισεί. Το είδες και στην υπόθεση με τους αξιωματικούς που πέρασαν απέναντι μπας και γλιτώσουν. Ένα οπλικό σύστημα πάνω, ένα σύστημα κάτω, δεν αλλάζει τίποτα. Δεν θα ήταν αυτό, θα ήταν κάποιο άλλο. Δεν κουβάλαγε δα και πυρηνικά…

http://www.defence-point.gr/news/?p=168067