Δυστυχώς παρατηρείται μία εξάπλωση τού Οικουμενισμού καί
μέσα στό Άγιον Όρος πού αιχμαλωτίζει τίς ψυχές πολλών πατέρων πού
συναναστρέφονται μέ πρόσωπα πού έχουν πιαστεί στά δίχτυα τής παναιρέσεως πού
προβάλλεται από πολλά οικουμενιστικά κέντρα όπως τό Πατριαρχείο Κων/λεως καί
πολλές Μητροπόλεις.
Ένα τοιούτο παράδειγμα είναι η συνομιλία μέ έναν κελλιώτη
Γέροντα ο οποίος συχνάζει σέ Μητροπόλεις όπου καλείται ώς ιεροκήρυκας.
Σέ συνάντηση μέ άλλους αγιορείτες πατέρες είπε: «Οι αντιδρώντες πατέρες στόν Πατριάρχη αντί
νά κοιτάζουν τήν μετάνοιά τους, υποδεικνύουν στόν Θεό ποιούς θά σώσει, όπως στά
Καυσοκαλύβια πού οι πατέρες έκαναν «σύνοδο» γιά έναν ιερομόναχο πού
έφτιαξε μία εικόνα τής Παναγίας πού έχει από τήν μία τήν αγιά Σοφιά καί
από τήν άλλη τό Βατικανό καί κατηγορούν τήν Σύνοδο τής Κρήτης ότι ονόμασε
εκκλησίες τούς καθολικούς καί τούς προτεστάντες». Καί συμπλήρωσε: «Δέν είναι εκκλησίες οι καθολικοί καί οι
προτεστάντες; Είναι χριστιανικές εκκλησίες, αλλά ετερόδοξες. Εκκλησία είναι,
όπως η εκκλησία τού δήμου. Καί οι μωαμεθανοί εκκλησία είναι.
Διαμαρτύρονται γιά
τίς συμπροσευχές. Καί ο Προφήτης Ηλίας συμπροσευχή έκανε μέ τούς ιερείς τού
Βάαλ. Συμπροσευχή θά ήταν άν έκαναν στόν ίδιο Θεό. Τώρα κάνει ο μωαμεθανός στόν
Αλλάχ, ο βουδιστής στόν Βούδα, ο ινδουϊστής στόν Κρίσνα καί ο Βαρθολομαίος στόν
Χριστό. Αυτό δέν είναι συμπροσευχή.
Άς είναι μερικοί νά
γαυγίζουν, αλλά όχι καί διακοπή μνημοσύνου».
Στό κέλλι τού Γέροντα ήταν καί προσκυνητές οι οποίοι είπαν
ότι είχαμε διαβάσει γιά τής συμπροσευχές καί προβληματιστήκαμε ενώ τώρα
ηρεμήσαμε.
Αυτές οι ιδέες προέρχονται από τίς αγίες Γραφές, τούς
κανόνες τής ορθοδόξου Εκκλησίας καί τών οικουμενικών Συνόδον η είναι αποκυήματα
νεωτεριστικής καινοτομίας ιδιορυθμών θεολόγων, οι οποίοι οικοδομούν τήν δική
τους θεολογία λαμβάνοντας υλικά, όχι από τά ορθόδοξα πιστεύω τών αγίων Πατέρων
μας, αλλά από τά διεστραμμένα μεταπατερικά τους φρονήματα;
Ιδού ανοίγονται δύο δρόμοι. Ο ένας είναι: «επόμενοι τοίς
αγίοις Πατράσι» καί ο άλλος, ότι τού κατέβει τού καθ΄ενός στό κεφάλι. Ειδικά
στό Άγιον Όρος υπάρχει από τό 1275 η άτιμη οδός τών τυμπανιαίων τής Λαύρας καί
η ένδοξη τού αγίου Κοσμά τού Πρώτου.
Ο Χριστός κανέναν δέν εξαναγκάζει: «Ει τίς θέλει οπίσω μου
ελθείν (Ματθ. 16,24), εγώ είμι η οδός, η αλήθεια καί η ζωή (Ιω. 14,6)».
Σκανδαλισμένος Αγιορείτης Μοναχός
http://aktines.blogspot.gr/2017/05/blog-post_981.html