Θ.Π: «Πρώτη Φορά Αριστερά»
και μας οδηγεί για δεύτερη φορά σε «Εθνικό
διχασμό», και η Εκκλησία της Ελλάδος κοιμάται ή κάνει ότι κοιμάται…..
ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ
ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΓΕΝΙΕΣ ΝΕΩΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ.... ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ «ΠΑΣΑΙ ΑΙ ΓΕΝΕΑΙ» !!!
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΓΕΝΙΕΣ ΝΕΩΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ.... ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ «ΠΑΣΑΙ ΑΙ ΓΕΝΕΑΙ» !!!
Aκόμη ένα χτύπημα
της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ μετά την κατάργηση της έπαρσης σημαίας και της ανάκρουσης
του εθνικού ύμνου στα δημοτικά σχολεία.
Συγκεκριμένα, την «έχθρα» του ΣΥΡΙΖΑ κατά της προσευχής
στα σχολεία επαναφέρει στο προσκήνιο ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου
Εσωτερικών Κώστας Πουλάκης ζητώντας την κατάργησή της.
Ο ΓΓ του ΥΠΕΣ υποστηρίζει σε συνέντευξή του στη Βραδυνή
ότι η σχολική προσευχή είναι «κατάλοιπο μιας απολύτως αντιδραστικής αντίληψης
περί… «Ελλάδος Ελλήνων Χριστιανών»».
Επιμένοντας στη γραμμή του όλοι ίσοι κάνει λόγο για ανάγκη «το
κράτος σε όλες του τις εκφάνσεις επιτέλους να αποκτήσει κοσμικά
χαρακτηριστικά».
«Ο θεσμός της πρωινής προσευχής είναι κατάλοιπο μιας πολύ
περασμένης εποχής και μιας απολύτως αντιδραστικής αντίληψης περί… «Ελλάδος
Ελλήνων Χριστιανών», που εισάγει – ακόμα και σε συμβολικό επίπεδο – έναν
ανεπίτρεπτο διαχωρισμό μεταξύ των μαθητών. Η άσκηση της λατρείας είναι
προσωπικό θέμα των παιδιών και των οικογενειών τους. Όχι του σχολείου» αναφέρει
συγκεκριμένα ο κ. Πουλάκης.
Στην ίδια συνέντευξη, τέλος, ο κ. Πουλάκης παίρνει
αποστάσεις από τον Παναγιώτη Κουρουμπλή για το θέμα της πετρελαιοκηλίδας και
ειδικότερα για την προτροπή του να πάνε άφοβα οι πολίτες για μπάνιο – θέση για
την οποία στη συνέχεια ο υπουργός Ναυτιλίας ζήτησε συγγνώμη – λέγοντας ότι ο
ίδιος δεν θα κάνει μπάνιο καθώς υπάρχει η σχετική οδηγία του υπουργείου Υγείας.
Βλέπουμε ότι η απόφαση Γαβρόγλου για την επιλογή των
σημαιοφόρων στα δημοτικά όχι ανάμεσα στους καλύτερους μαθητές αλλά με κλήρωση,
μόνο τυχαία δεν ήταν.
Ο νέος τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και
υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου καθορίζεται με τη νέα εγκύκλιο του υπουργού
Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου.
«Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης
στεφάνου πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των
μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική»,
αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην εγκύκλιο.
Ειδικότερα η εγκύκλιος αναφέρει:
Α) Σχολικές μονάδες
με λειτουργία ενός (1) τμήματος στη ΣΤ΄ τάξη
Σημαιοφόροι ορίζονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o
ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου
μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης,
πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε (5) για το
χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου ορίζεται ένας (1) μαθητής της
ΣΤ΄ τάξης για όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης
στεφάνου πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των
μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.
Β) Σχολικές μονάδες
με λειτουργία δύο (2) τμημάτων στη ΣΤ΄ τάξη
Με τη διαδικασία της κλήρωσης καθορίζεται η σειρά των
τμημάτων που θα εκπροσωπούν τη σχολική μονάδα κατά τα δύο χρονικά διαστήματα
δηλαδή, από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 31 Ιανουαρίου και από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το
τέλος του διδακτικού έτους.
Οι σημαιοφόροι επιλέγονται με κλήρωση, ένας (1) από τους
μαθητές του A’ τμήματος για το χρονικό διάστημα έως 31 Ιανουαρίου και ένας (1)
από τους μαθητές του Β΄ τμήματος για το χρονικό διάστημα από 1 Φεβρουαρίου
μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Κατά τον ίδιο τρόπο επιλέγονται πέντε (5) παραστάτες του
Α’ τμήματος και πέντε (5) παραστάτες του Β’ τμήματος, καθώς και αντίστοιχα ένας
(1) υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου του Α’ τμήματος και ένας (1) υπεύθυνος
κατάθεσης στεφάνου του Β’ τμήματος.
Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης
στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης
ανάμεσα στους μαθητές του κάθε τμήματος χωριστά και η τήρηση των
προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.
Γ) Σχολικές μονάδες
με λειτουργία τριών (3) ή περισσοτέρων τμημάτων στη ΣΤ΄ τάξη
Σημαιοφόροι ορίζονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o
ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου
μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης,
πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε (5) για το
χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Υπεύθυνοι κατάθεσης στεφάνου ορίζονται δύο (2) μαθητές της
ΣΤ΄ τάξης, ένας (1) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ένας (1)
για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης
στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης
ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι
υποχρεωτική.
Δ) Ολιγοθέσιες
σχολικές μονάδες και σχολικές μονάδες με ολιγομελή τμήματα
Στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία (1/θέσια,2/θέσια, 3/θέσια),
καθώς και στα σχολεία που έχουν αριθμό μαθητών στην ΣΤ’ τάξη μικρότερο του
αναγκαίου αριθμού για την επιλογή ενός (1) σημαιοφόρου, πέντε (5) παραστατών
και ενός (1) υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου, οι θέσεις συμπληρώνονται με μαθητές
της Ε’ και 3 όταν δεν επαρκούν κι αυτοί, με μαθητές και των άλλων τάξεων κατά
φθίνουσα σειρά (πρώτα της Δ΄ τάξης κλπ.), με τη διαδικασία της κλήρωσης.
Ε) Διαδικασία
Στις περιπτώσεις Α, Β και Γ, η κλήρωση διενεργείται
παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και των υπεύθυνων εκπαιδευτικών
των τμημάτων, ενώ στην περίπτωση Δ΄ η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου
των μαθητών της σχολικής μονάδας και του συλλόγου των εκπαιδευτικών, με ευθύνη
του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται
σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων. https://www.pentapostagma.gr/