«με
όλα αυτά που γίνονται ετοιμάζονται νέες
σταυροφορίες από την Πόλη των φώτων του διαφωτισμού (βλ. Παρίσι) στην ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ
ΠΟΛΗ της Ρωμιοσύνης, Την Κωνσταντίνου - ΠΟΛΗ για να φρενάρουν το κατέβασμα των
Ρώσων» Φωνή βοώντος από το Περιβόλι της Παναγιάς μας στο
ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
Γράφει
ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Η επικαιρότητα των συστημικών ΜΜΕ μιλάει
για κοινό ατύχημα που προκάλεσε την
καταστροφική φωτιά στην Παναγία των Παρισίων
( λίγο νωρίς φυσικά είναι να εξαχθούν συμπεράσματα). Άρα πάμε στην «φάπα του
ουρανού» δηλ. στο ατύχημα ή κοινώς στον πνευματικό νόμο κατά τους Αγίους
Πατέρες η αυτό που επέτρεψε να γίνει ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ.
Ξαφνικά οι Παριζιάνοι στα γειτονικά
σιντριβάνια άρχισαν να προσεύχονται κατά ομάδες και να ψέλνουν ύμνους ικεσίες
την ώρα της πυρκαγιάς και μετά μέσα στην νύκτα.
Το παιδαγωγικό σχέδιο του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ
ξεκινά όπως πάντα, μέσα από θλιβερές καταστάσεις.
Και σε εμάς τους Ρωμιούς έτσι ξεκίνησε με
την άλωση – πτώση της Κωνσταντίνου –
ΠΟΛΗΣ δυο φορές μάλιστα. Μια φορά εξ αιτίας των Λατίνων – σταυροφόρων προγόνων
των σημερινών παριζιάνων και δυτικοευρωπαίων και την άλλη φορά εξ αιτίας των
Οθωμανών προγόνων των σημερινών νεοθωμανών του Ερντογάν.
Εκεί όμως στην ΠΟΛΗ του φωτός όπως λένε
το Παρίσι( που φυσικά είναι των τεχνητών φώτων) ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ σε σχέση με την
ΠΟΛΗ της Ρωμιοσύνης τους έδωσε ένα μικρό χάδι – άγγιγμα στις ημέρες μας . Τους
κατέβασε εν ψυχρώ σε απ ευθείας οπτική μετάδοση το περίφημο γοτθικό βέλος του κωδωνοστασίου της Πανάγιας
των Παρισίων, το οποίο καταστράφηκε ολοκληρωτικά. ( αυτά είναι λογικά για εν
Χριστώ αδελφούς, σε άλλους συμπολίτες μας μπορεί να μοιάζουν με εκδίκηση, που
δεν είναι , αλλά είναι αρχή παιδαγωγικής αγάπης)
Όμως τώρα μαθαίνουμε τι ΑΓΙΑ
ΣΕΒΆΣΜΑΤΑ υπήρχαν μέσα σε αυτό το
γοτθικό δομικό βέλος του ναού.
«Το βέλος του καθεδρικού, ύψους 93
μέτρων, που είχε προστεθεί από τον αρχιτέκτονα Εζέν Βιολέ-Λε-Ντίκ το
1859-60, κατέρρευσε τη Δευτέρα, λίγα λεπτά πριν τις 21.00.
Στην κορυφή του βέλους βρισκόταν ο γλυπτός χάλκινος κόκορας στο εσωτερικό του οποίου φυλάσσονταν, σύμφωνα με την Εκκλησία,
λείψανα της Αγίας Γενεβιέβης και του Αγίου Διονυσίου( του δικού μας
Αεροπαγίτου, του πρώτου χριστιανού της
Πόλεως των Αθηνών που μαρτύρησε στην Γαλλία) , καθώς και ένα τμήμα από το Ακάνθινο
Στεφάνι του Χριστού, τα οποία προστάτευαν τους Παριζιάνους.»
Πριν από λίγο , σύμφωνα με τελευταίες
πληροφορίες βρέθηκε ο χάλκινός κόκορας μέσα στα χαλάσματα και ήταν μια
ανέλπιστη είδηση. Βρέθηκε κτυπημένος αλλά μπορεί να αποκατασταθεί. Ευχόμαστε
και τα ιερά λείψανα που εμπεριέχει να μην έχουν πάθει τίποτε. https://www.iefimerida.gr/kosmos/brethike-kokoras-kodonostasioy-panagias-parision
Γνωρίζουμε ότι οι σταυροφόροι ιππότες
πουλούσαν τους συλληθέντας πνευματικούς θησαυρούς της Ρωμιοσύνης στις Βασιλικές
οικογένειες της Δύσης εκείνης της εποχής και οι τελευταίες γινόταν « κλεπταποδόχοι» αγίων σεβασμάτων.
Γνωρίζοντας αυτές οι οικογένειες της Δύσης από
τους ορθόδοξους ρωμιούς της καθ ημάς Ανατολής
την αποτρεπτική ικανότητα αυτών των λειψάνων απέναντι σε κάθε κακό και επιβουλή,
τα εγκιβώτιζαν σε τρούλους και κωδωνοστάσια εκκλησιών της Δύσης, τα οποία τα
περιέβαλλαν επίσης με γλυπτούς δαίμονες σε τέτοια αρχιτεκτονική σύνθεση - δομή που δεν έχει φυσικά, καμία
σχέση με την Ορθοδοξία.
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ πάντα ενοχλούσε και δια αυτό
η Ορθοδοξία είναι εσαεί αμυνόμενη σε ανθρώπους γόητες και δαίμονες.
Επειδή η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ήταν αξεπέραστη
φρόντιζαν να την ξεπεράσουν με καινά( νέα) πράγματα και ιδέες.
Η Καρλομάγνειος άλωση οτιδήποτε Ορθόδοξου
στοιχείου που επιβίωνε ακόμη στην Δύση ήταν καθημερινό γεγονός . Το
αποτέλεσμα Διωγμός και καταστροφή.
Φοβερές πολεμικές αιματοχυσίες και εκκλησιαστικές διαμάχες σε
όλη την Δυτική Ευρώπη ( εκατονταετής πόλεμος) δεν συνέτισαν τους Λατίνους –
Φράγκους – Αγγλοσάξωνες να βρουν την ειρήνη του βίου μέσα στην αρχική πηγή της
Ορθοδοξίας- ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑΣ, τουναντίον τους έκαναν πολέμιους της.
Πολλά χρόνια μετά την άλωση της ΠΟΛΗΣ του
Κωνσταντίνου, το Παρίσι η Πόλη του Φωτός επιθυμεί να δώσει τα φώτα της στον
κόσμο με τον Διαφωτισμό, αμφισβητώντας μάλιστα πολλές φορές το ΘΕΙΟ σε όλες τις εκφάνσεις του ανθρώπινου
πολιτισμού.
Το ΠΑΡΙΣΙ άρχισε να παράγει καινές ιδέες,
ιδεολογικές και πολιτισμικές τάσεις , πολιτικές θεωρίες.
Ουσιαστικά έδινε και άλλαζε τα φώτα όχι
μόνο της γηραιάς Ευρώπης αλλά και του πλανήτη συνολικά (καρποί αυτής της
καρποφορίας, ο σοσιαλισμός, ο κομμουνισμός, η αναρχία, η κολεκτιβοποίηση, ο
διαχωρισμός κράτους – έθνους κα)
Τα αίμα συνέχιζε να τρέχει με σημαντικό
αιμοδότη την Ορθοδοξία.
Έτσι φτάνουμε στις τελευταίες δεκαετίες
και η Ευρώπη του Διαφωτισμού αφού έχει διαβεί δυο ανθρωποκτόνους παγκόσμιους
πολέμους εξακολουθεί να ψάχνει νέο
σύστημα για να ξημερώσει τα πάθη.
Βρίσκει λοιπόν την Κοινωνία των Εθνών,
την ΕΟΚ, την ΕΕ με τις περίφημες
συνθήκες ολοκλήρωσης της, την
ομογενοποίηση των Εθνών με τις πληθωρικές προσφυγικές ανεξέλεγκτες ροές ..αλλά
μέχρι σήμερα δεν μπορεί να βρει εκείνο το σύστημα που παράγει την πραγματική ειρήνη και
καταλλαγή του ανθρώπου με τον Δημιουργό του.
Ας πάμε όμως στο τώρα των ημερών μας.
Πάλι η Γαλλία πρωτοστατεί και δεν δίνει
αρκετό χρόνο παράτασης ολοκλήρωσης του Brexit στην Αγγλία, ερχόμενη μάλιστα σε
αντίθεση με την Γερμανία, που έχει άλλη θεώρηση.
Επικαλείται φόβους ότι το επικείμενο
άτακτο ή φρόνιμο Brexit δημιουργεί
δυσλειτουργίες στην ολοκλήρωση της ενοποιημένης Ευρώπης.
Κάποιοι φοβούνται ότι η παράταση του Brexit μπορεί να λειτουργήσει και σαν
δούρειος ίππος εν όψει των Ευρω –εκλογών, ώστε
να αλωθεί το κοινοβούλιο της
Ευρώπης από ακραίες φωνές που δεν ταιριάζουν στο αρχικό ιδεολόγημα
της.
Και μέσα αυτό το κλίμα των πολιτικών
αντιπαραθέσεων έρχεται το ατύχημα της καταστροφικής φωτιάς (όπως μας λένε) στο περίφημο Καθεδρικό ναό της Παναγίας των
Παρισίων.
Πολλοί Ευρωπαίοι κυρίως Γάλλοι συνάνθρωποι μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την απλή
καρδιά τους που ξεχυλίζει από θλίψη για
το συμβάν ομιλούν και το πάνε πιο πέρα…
«Παρίσι δίχως την Παναγία των Παρισίων (ή έτσι όπως την
γνωρίσανε) δεν είναι Παρίσι, δεν είναι Γαλλία, δεν είναι Ευρώπη » λένε
Ο Πόνος τους φτάνει μέχρις εκεί και
αδυνατούν να φτάσουν τον πόνο των άλλων λαών που γνώρισαν τις στρεβλώσεις του πολιτισμού των φώτων της Πόλης
τους.
Πριν λίγες ώρες μια ασκητική
αγιορείτικη φωνή τα είπε πιο ξεκάθαρα:
«είδες την θλιβερή πτώση του γοτθικού
καμπαναριού στην Παναγία των Παρισίων ;»
«αν το είδες, τότε να καταλάβεις ότι
τίποτε δεν είναι τυχαίο» « και είδες την πτώση της ανομίας στην Ευρώπη»
«ο πνευματικός νόμος είναι δούναι-
λαβείν»
«δυτικός και τούρκος θα πληρώσουν με ένδικο μισθαποδοσία»
«με όλα αυτά που γίνονται, ετοιμάζονται νέες σταυροφορίες από την Πόλη
των φώτων του διαφωτισμού (βλ. Παρίσι) στην ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ ΠΟΛΗ της Ρωμιοσύνης, Την
Κωνσταντίνου – ΠΟΛΗ για να σταματήσουν την φόρα των Ρώσων»
«τους
μαζεύει εκεί ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ όλους για πάθουν αυτά που της έκαναν και
για την παραδώσουν στους Έλληνες πίσω» « τα ίδια έλεγε και ο Γέροντας Ιωσήφ ο
Βατοπαιδινός» «έρχεται η ώρα να επαληθευθούν στο ακέραιο»
ΣΤΩΜΕΝ
καλώς
Δρ.
Κωνσταντίνος Βαρδάκας