“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΠΑΝΑΓΙΑ λέει «κόρη μου ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ είμαι, αλλά σε αγαπάω γιατί είσαι άδολη χριστιανή Ελληνοπούλα»

Κοντεύει να ξημερώσει και έχω πυρετό εξ αιτίας ενός κρυολογήματος, αλλά είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στο άρθρο
GEWKWN : Εσείς τους λέτε ‘’ θεούς‘’ Ο Χριστός τους αποκαλεί ‘’σοφούς ‘’ διότι Ο Χριστός τους έστειλε να διδάξουν τον κόσμο !!! https://www.triklopodia.gr
Η θυγατέρα του κυρ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ήταν μια θεοσεβούμενη κοπέλα που αξιώθηκε να δει πολλές φορές την ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ στην ζωή της.

Επειδή η ΠΑΝΑΓΙΑ της μιλούσε Ελληνικά θεωρούσε ότι η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ήταν Ελληνίδα και το έλεγε στον πατέρα της.

Ήταν η μόνη τους καλοπροαίρετη διαφωνία γιατί ο πατέρας της ο γνωστός αγιογράφος – συναξαριστής και λογοτέχνης κυρ Φώτης Κόντογλου έλεγε στην κόρη του ότι η ΠΑΝΑΓΙΑ ήταν Εβραιοπούλα.
Δεν πέρασε πολύς καιρός και η ίδια η ΠΑΝΑΓΙΑ δεν άφησε να πολυκαιρίσει αυτή η διαφωνία.

Μια μέρα παρουσιάστηκε στην θυγατέρα του κυρ Φώτη Κόντογλου και της είπε:

-«κόρη μου ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ είμαι, αλλά σε αγαπάω γιατί είσαι άδολη χριστιανή Ελληνοπούλα»

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ  σε όλους σας

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας