“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

☦ Σοβαρολογείς ότι μίλησες με τον ίδιο τον Μακρυγιάννη και σου είπε, ότι ετοιμάζεται για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου;

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Στις μέρες μας με τα πολλά παράδοξα ανάμεσα στις συμπλοκές που γίνονται στις γειτονιές και το ξύλο που πέφτει, γίνονται και λέγονται «ας πούμε παλαβά πράγματα» για την κοινή λογική.

Αυτά μας είπε φίλος που βγήκε με τον σκύλο του για περπάτημα λίγο πιο εκεί από του  Φιλοπάππου εχθές το απόγευμα:

-Ήταν εκείνη η ώρα που περίπου γινόταν και τα επεισόδια στην πλατεία της Νέας Σμύρνης.

-Είχε σουρουπώσει για τα καλά και ετοιμαζόμουν για την επιστροφή.

-Ξαφνικά ο σκύλος μου γρύλισε δίχως εγώ να αντιληφθώ κάτι το συγκεκριμένο.

-Είπα μέσα μου καμιά γάτα είδε.

-Σε λίγο γαύγισε , τράβηξε το λουρί και σηκώθηκε στα δύο.

-Μια φιγούρα παράξενη έστεκε ανάμεσα στους θάμνους.

- Ένας φουστανελάς με κοιτούσε και χαμογελούσε.

-Έμοιαζε σαν αυτούς που όταν έρχονται οι τουρίστες βγαίνουν μαζί τους φωτογραφίες.

-Τον ρώτησα

-Τι θέλεις τέτοια ώρα εδώ, παρακάτω έχει όργανα που βάζουν πρόστιμo, αν δεν έχεις λόγο να βγεις έξω από το σπίτι σου;

- Πάλι μου χαμογέλασε και μου είπε:

«Βγήκα από το σπίτι μου, γιατί εδώ κοντά μένω»

«κάνω πρόβες για την μεγάλη παρέλαση που θα γίνει, ήδη περιμένω και άλλους οπλαρχηγούς»

«αυτή η παρέλαση θα είναι πολύ διαφορετική γιατί θα πάρουν μέρος ζωντανοί και νεκροί»

-Κοιτούσα τον φουστανελά αποσβολωμένος, ενώ ο σκύλος μου σταμάτησε να γαυγίζει και κάθισε στα πόδια του χάμω σαν να άκουγε και αυτός ένα όμορφο παραμύθι.

« ε΄΄παλληκάρι» μου είπε:

«αν ήξερες σε τι χρόνια ζεις θα χαιρόσουν και εσύ όπως χαίρομαι και εγώ μαζί με τόσους άλλους;»

«ήδη ετοιμάζεστε για να πολεμήσετε τους αγαρηνούς και να δώσετε μια κλωτσιά στους φράγκους»

«τους τελευταίους τους έχω εγώ άχτι από τα παλιά γιατί την ζημιά την κάνουν πάντα αυτοί»

-Άντε αδελφέ, πρέπει να φύγω γιατί άργησα , πως σε λένε, μπορεί να συναντηθούμε πάλι εδώ και να συνεχίσουμε την συζήτηση του είπα .

«με λένε Γιάννη και τραυματίστηκα για να είσαι εσύ ελεύθερος»

«πρόσεξε αυτές τις μέρες το βούλωμα του αντίχριστου»

Με τις τελευταίες αυτές λέξεις σαν σκιά, όπως εμφανίστηκε εξαφανίστηκε.

Ο σκύλος μου ανασηκώθηκε πάλι και άρχισε να τον ψάχνει γαυγίζοντας.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας