“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

☦ “Το έλεος σου Κύριε καταδιώξει με πάσας τας ημέρας της ζωής μου”

+Σταυρώθηκε για μένα…

+υβρίσθηκε για μένα…

+δέχτηκε μαστίγωση για μένα …

+ανέβηκε στον γολγοθά για μένα…

+περπάτησε με τον Σταυρό στον ώμο για μένα…

+οδηγήθηκε στο συνέδριο των αρχιερέων να δικαστεί για μένα…

+ήπιε το ξύδι για μένα…

+λογχίστηκε στην πλευρά Του για μένα…

+έτρεξε το αίμα Του για μένα….

+προσευχήθηκε για μένα….

+συγχώρεσε κι εμένα….

 

μετά απο ολα αυτά όμως το καλύτερο….

+αναστήθηκε για μένα….

+ανέστησε κι εμένα….

+με έπλυνε κι εμένα….

+με οδηγησε στην σταύρωση ….

+για να με οδηγήσει και στην ανάσταση…

+πονάω Κύριε, αλλά εγγύς η ανάσταση….

 

Πας μπροστά Κύριε όπως πάει πάντα ο αρχηγός πρώτος..

πας μπροστά για να ανοίξεις τον δρόμο….!!!

Έρχομαι κι εγώ Κύριε δεν είμαι άξιος να είμαι μαζί Σου…

αλλά αφού Εσύ με φωνάζεις να έρθω κοντά …

θα ΣΕ ακολουθήσω… Κύριέ μου και Θεέ μου…!!!!!

 

+++”ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕΙ ΜΕ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ” +++

vimaorthodoxias