“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

☦ Ξυπνάω το πρωί και κάνω ΕΝΑ RAPID προτού φύγω για ΔΟΥΛΕΙΑ.

Παίρνω το ΜΕΤΡΟ ΔΙΧΩΣ RAPID κ κατεβαίνω στη στάση.

Σταματάω για λιγο στην τράπεζα να τραβήξω λεφτά κ μπαινω ΜΕ RAPID.

Λίγο πιο κατω πετάγομαι στην εκκλησία να ανάψω ένα κερί κ εκεί ο ιερέας που πρέπει να έχει κάνει RAPID αλλά εμένα δε μου χρειάζεται το δικό μου RAPID κ έτσι μπαίνω μέσα στην εκκλησια, κρέμα,  ΣΤΟ ΕΤΣΙ.

Ύστερα παω στη δουλειά κ εκεί πρέπει να έχω το RAPID διοτι αλλιώς θα φάω πρόστιμο.

Μετα απο λίγο πεινάω κ παω στο σούπερ μάρκετ να πάρω κάτι με 200 άτομα μεσα ΧΩΡΙΣ RAPID.

Πετάγομαι για λιγο επι της ευκαιρίας και διπλα  στο καθαριστήριο να πάρω ένα παντελόνι που χα αφήσει ME RAPID.

Γυριζω πίσω στη δουλειά και ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ εχει RAPID .

Μετά Σχολάω.

Περνάω από μια καφετέρια να δω το φιλαράκι μου που δουλεύει εκει ME RAPID αλλά εκείνος μόλις σχολασε κ μου λέει άραξε να πιούμε ένα καφέ αλλά αυτό δεν γίνετε διότι δεν εχουμε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ κ έτσι δεν επιτρέπεται να καθίσουμε.

Ενώ πριν 5 λεπτά ο φίλος μου δούλευε στην ίδια καφετέρια κανονικά ΜΕ RAPID.

Οπότε του λέω να πάμε κανα Σινεμά, Θέατρο ή Γήπεδο αλλά δεν θυμόμουν οτι εκεί δεν επιτρέπεται ΜΕ RAPID αλλά ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ.

Ναί αλλά μου λέει ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ επιτρέπεται ακόμη ΜΕ RAPID!

Ναι αλλά εγω του λέω δεν παίζω τζόγο.

Έτσι λοιπόν κ τα 2 RAPID πριν τα πετάξουμε στα σκουπίδια σκεφτόμαστε ότι θα περάσουμε για λίγο από το Μall κ πρέπει να τα έχουμε διοτι μόνο ΜΕ RAPID θα μπούμε...

Ασχετα αν βγήκαμε εκεί ΠΑΣΤΩΜΕΝΟΙ από το λεωφορείο ΧΩΡΙΣ RAPID...

Το βραδυ πριν γυρίσω σπίτι καλού κακού κατούρησα στο πάρκο γιατι δεν θυμόμουν αν στο ΦΕΚ ελεγε αν  χρειαζόταν RAPID για να παω στην τουαλεττα μου...

Αυτά...

ΤΣΙΡΚΟ MEDRANO

ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ

Απο Theofilo Theofilos Varytimidis

https://www.facebook.com/theofilos.varytimidis