“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

☦ Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις, μην το κάνεις καταλαλιά...

Πρέπει να αποφεύγεις την παρατηρητικότητα. Να μην παρατηρείς τους άλλους.

Αλλά έστω και να μην έρθει η κρίση - κατάκριση στο μυαλό, είναι των τελείων ανθρώπων. Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις μην το κάνεις καταλαλιά μην πεις στον άλλον αλλά κράτησε το για τον εαυτό σου. ΔΙΟΤΙ ο άλλος μπορεί να έχει ένα καλό λογισμό για τον αδερφό .

Εδώ στο Άγιον Όρος έλεγαν : «μην πεις τίποτα και χαλάσεις το λογισμό του αδερφού μου».

Είναι μεγάλη αμαρτία να χαλάμε το λογισμό του αδελφού . Ο λογισμός χαλάει πάρα πολύ εύκολα και πρέπει να τον φυλαμε τον λογισμό μας.

Κάθε πρωί που ξυπνάμε πρέπει να σταυρώνουμε το κεφάλι μας και να λέμε:

''Kύριε δώσε μου καλούς λογισμους δώσε μου αγαθούς λογισμούς και φύλαξε το νου μου καθαρό για να μπορώ να έχω νουν Χριστού''.

Μακαριστός Γέροντας Γρηγόριος/Καθηγούμενος Ι Μ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ .

proskynitis