“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

☦ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: “ΆΓΙΟΣ Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΣ ΤΑΣΣΙΟΣ”

Με μεγάλη Κατ ’άνθρωπον Λύπη πληροφορήθηκα την Κοίμηση του Πατρός Νικολάου Τασσιου από το Μαυρονέρι Βοιωτίας, Ο Αγαπητός μου Μακαριστός Πλέον Παπανικόλας υπήρξε Σεμνός, Καλοκάγαθος, Χαμογελαστός, Διακριτικός, Ελεήμων, Πιστός και Άγιος Κληρικός, Ο Χαρακτήρας του και η Ειλικρινής Ταπεινότητα της Ψυχής και της Καρδιάς του (και Όχι η Υποκριτική Ψευδοταπείνωση Πολλών Ανωτέρων του με αξιώματα και Πτυχία) τον Έκαναν πάρα πολύ Αγαπητό από τον απλό κόσμο που πλέον ψάχνει με τα κυάλια να βρει Ειλικρινείς Κληρικούς Πιστούς στον Χριστό που να του μεταδίδουν την Ελπίδα, την Χαρά του Θεού, και το Διαχρονικό μήνυμα του Αναστάντος Χριστού μας μετά του Ευαγγελίου του.

 Επομένως Ο Παπανικόλας Ο Οποίος ομοιάζει κατα πολύ και αρκετά με τον συνονόματο του Άγιο Ιερέα Παπανικόλα τον Πλανά κατάφερε να έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία την Άδολη και Ειλικρινή Αγάπη του κόσμου διότι Ο Απλός Κόσμος ψάχνει την αλήθεια από εμάς τους Κληρικούς και για αυτή την αλήθεια πρέπει να ζει πάντοτε Ο Ορθόδοξος Κληρικός ανεξαρτήτου βαθμίδος ηλικίας Θέσης κλπ. Αγαπημένε μου Παπανικόλα λόγω σοβαρών ανειλημένων υποχρεώσεων μου και διότι βρίσκομαι πολύ μακριά δεν μπορώ να σε αποχαιρετήσω από κοντά στέλνω τον Φίλο σου τον Πατέρα μου Γεώργιο Καλλή να ασπαστεί το Άγιο Χεράκι σου και απο την Ταπεινότητα μου και να σου Εκφράσει τον Σεβασμό και την Αγάπη όλης της Φυσικής μου Οικογένειας.Σε γνώρισα από 10 Χρονών παιδί τότε κι εσύ λαϊκός όπως κι εγώ ένας αγρότης Τίμιος Βιοπαλαιστής με την καλή σου Πρεσβυτέρα και τα παιδιά σου ωραίες Αγνές Ανθρώπινες στιγμές και αναμνήσεις τότε που όταν ερχομασταν όλοι οικογενειακός στο σπιτικό σου από την Αγάπη σου και την Υπέροχη Καρδιά σου καθήστε έλεγες δεν θα φύγετε έτσι ότι έχουμε θα φάμε να πιούμε ένα ποτήρι κρασί! Γνήσιος Έλληνας Ορθόδοξος.

Επίσης Θυμάμαι τον Πνευματικό μου Μακαριστό Μητροπολίτη Χριστουπόλεως Κυρό Πέτρο Δακτυλίδη να μου μιλάει με πολύ αγάπη και θαυμασμό για το πρόσωπο σου! Βλέπεις οι Άγιοι Άνθρωποι μεταξύ τους Εκτιμούν ο Ένας τον Άλλον ασχέτος αν άλλοι οι μικρόψυχοι αγενείς ρασοφόροι Διοικητές ζηλεύουν,δαιμονίζονται και έχουν εμπάθεια διότι ουδέποτε κέρδισαν με την αξία τους τον Σεβασμό, την Εκτίμηση και την έξωθεν καλή μαρτυρία του κόσμου απλά από την ανθρώπινη ησχυρή θέση τους προσθαπούν να επιβαλθούν Όπως οι Γραμματείς και Φαρισαίοι στον Ιησού Χριστό μας.
Σήμερα Όμως οι Χιλιάδες Λαού που σε αποχεραιτούμε Αναφωνούμε Εκ Βάθους Καρδίας και με όλη την Δύναμη της Ψυχής μας το,

ΆΓΙΟΣ!!! ΆΓΙΟΣ!!! ΆΓΙΟΣ!!!

Εύχομαι Καλόν Παράδεισον Γλυκέ μου Άγιε Παπανικόλα και να πρεσβεύει η Αγία σου Ψυχούλα και για εμάς εις το Επουράνιον Θυσιαστήριον όπου θα Αναπέμπεις Ύμνους και Δοξολογίες κοντά σε αυτόν που Αγάπησες στο Φως στην Αλήθεια Τον Κύριο και Θεό ημών Ιησού Χριστό! Επίσης Εκφράζω τα Ειλικρινή και Θερμά συλλυπητήρια μου στην Αγαπημένη Πρεσβυτέρα σου και στα παιδιά σου αλλά και σε όλον τον κόσμο που σήμερα Θρηνεί για την Ανθρώπινη απώλεια σου αλλά και χαίρεται διότι θα έχει έναν δικό του Άνθρωπο δίπλα από τον Κύριο μας για να πρεσβεύει για όλους εμάς που σε Αγαπήσαμε Ειλικρινά!

Κατ’ ασπαζόμενος το Άγιο Χεράκι σου

Με Συγκίνηση και Σεβασμό

Υποκλίνομαι στην Αγιότητα  σου

Ο Μητροπολίτης

+Ο Μαριουπόλεως &

Θεοδοσίας
Χρυσόστομος

https://www.ekklisiaonline.gr/nea/marioupoleos-chrysostomos-agios-o-papanikolas-tassios/?fbclid=IwAR3zG95KVpEc0jLID2gJkUeYfnd81ih43lrnRXtyAOQ-v0rQbyLxOTXSflg