“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Κυριακή 9 Ιουλίου 2023

☦ Η Παναγία παρουσιάζεται στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ σε Μόναχο και του λέει:

Ένας Πατέρας από γνωστή Μόνη του Αγίου Όρους βρέθηκε στην περιοχή του Μονοξυλίτη που είναι στα Σύνορα της Αθωνικής επικρατείας της Μοναχικής Πολιτείας.

Καθώς βημάτιζε σε ένα μονοπάτι είδε απέναντι του μια Γυναίκα να κρατάει στα χέρια της δύο μεγάλα βιβλία.

Αμέσως αισθάνθηκε την ανάγκη να την ρωτήσει, πως βρέθηκε μέσα στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ, αφού απαγορεύεται η παρουσία των γυναικών σε αυτό.

Πλησιάζοντας για να ΤΗΝ ρωτήσει, το στόμα του έκλεισε και δεν μπορούσε να βγάλει ακόμα και ψίθυρο. 

Όσο πλησίαζε δέος και τρόμος τον συνέπαιρνε, μέχρι που η άγνωστη σε αυτόν Γυναίκα, τον ευλόγησε και του είπε:

- παιδί μου είμαι η ΚΥΡΑ αυτού του αγιασμένου τόπου.

- χρόνια και χρόνια εδώ με γεραίρουν χορείες μοναχών και θα συνεχίσουν να υπηρετούν το Σχέδιο της Σωτηρίας των. 

- δες αυτά τα δύο βιβλία που κρατώ.

- στο ένα γράφω τα ονόματα των μοναχών που με ευλαβούνται και αγωνίζονται ορθά  και στο άλλο βιβλίο γράφω τα ονόματα των προσκυνητών που έρχονται στο Περιβόλι μου με σεβασμό και ταπεινά.

- να σου γνωρίσω γιατί γράφω αυτά τα ονόματα; 

- αυτές οι εγγραφές θα τους στηρίξουν από εμένα την ημέρα της Κρίσεως του ΥΙΟΥ ΜΟΥ.

Με τους λόγους αυτούς η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ έφυγε από το οπτικό του πεδίο.

Ο Μοναχός έτρεξε στον πνευματικό του Γέροντα και του εξομολογήθηκε τι βίωσε.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας