Νέα ενημέρωση της Επιτροπής Εξοπλισμών της Βουλής για τον "εφιάλτη" όπως εξελίσσεται, του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελου Βενιζέλου της νέας σύμβασης των υποβρυχίων Type 214 που υπέγραψε ο ίδιος και πέρασε και από την Βουλή με το όπλο της κυβερνητικής πλειοψηφίας. Επειδή από την περασμένη Κυριακή η όλη υπόθεση έχει μπει σε νέα φάση με την δημοσίευση από την εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ των αποσπασμάτων της συνεδρίασης του Συμβουλίου Άμυνας στις 11 Μαρτίου 2010, σύμφωνα με τα οποία προκύπτει ότι αξιωματικοί έθεσαν το ζήτημα της διαφοράς στη τιμή μεταξύ ελληνικών και τουρκικών υποβρυχίων, παρουσιάσουμε το κρίσιμο ντοκουμέντο το οποίο λύνει τον γρίφο του κόστους:
Tην κοστολόγηση που κάνει ο ίδιος εκτελεστικός πρόεδρος της ThyssenKrupp Marine Systems H.C.Atzpodien για τα δύο υποβρύχια σε επιστολή του προς τον τότε υπουργό Οικονομικών Γιάννη Παπαθανασίου, μόλις επτά μήνες πριν το περίφημο ΣΑΜ και το οποίο κόστος απέχει μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από αυτά που τελικά πληρώσαμε (σ.σ. μιλάει για μόλις 150 εκατ. ευρώ επιπλέον τα οποία θα πλήρωνε μάλιστα η ίδια η TKMS)! Πέρα από το γεγονός ότι τα υποβρύχια ... χαρίζονταν και μετά πληρώθηκαν 515 εκατ. ευρώ μετρητοίς! Από εκεί και πέρα, δεν μπορούμε να μην μπούμε στον πειρασμό να σχολιάσουμε την θέση του ... Α/ΓΕΣ Φραγκούλη Φράγκου για το κόστος ναυπήγησης τνω υποβρυχίων! Ελπίζουμε να εκτιμηθεί, τώρα που πλησιάζουν οι κρίσεις, από τον πολιτικό του προϊστάμενο! Σε τελική ανάλυση, εδώ δεν τόλμησε να μιλήσει ο Α/ΓΕΝ, πόσο άλλο να στηρίξει ο Φ.Φράγκος τον υπουργό του; Ελπίζουμε μόνο να μην πάρει θέση ο Α/ΓΕΝ για την προμήθεια των ΤΟΜΑ και εν συνεχεία σιωπήσει ο Α/ΓΕΣ...
Διαβάστε εδώ την αποκάλυψη της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr