“Μεῖνον μεθ᾿ ἡμῶν, ὅτι πρός ἑσπέραν ἤδη ἡ ἡμέρα…”

☦ "Ὁ ῎Αγγελος ἐβόα τῇ Κεχαριτωμένῃ·"

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ύπουλος τρόπος εισαγωγής του σφραγίσματος

Σιγά-σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα.
Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχωνται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι.

Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν: «Μόνο με τις κάρτες θα κινήσθε• τα χρήματα θά καταργηθούν».

Θα δίνη κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζη, και ο καταστηματάρχης θα παίρνη τα χρήματα από την Τράπεζα.

Όποιος δεν θα εχη κάρτα, δεν θα μπορή ούτε να πουλάη ούτε να αγοράζη.
Από το άλλο μέρος θα αρχίσουν να διαφημίζουν «το τέλειο σύστημα», το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ με το 666 στο χέρι ή στο μέτωπο, που δεν θα διακρίνεται εξωτερικά.

Συγχρόνως στην τηλεόραση θα δείχνουν ότι ο τάδε πήρε την κάρτα του τάδε και του πήρε τα χρήματα από την Τράπεζα και θα λένε συνέχεια:

«Πιο σίγουρο είναι το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ στο χέρι ή στο μέτωπο, γιατί μόνον ο κάτοχος ξέρει το νούμερο του.

Το σφράγισμα είναι το τελειότερο σύστημα. Ούτε το κεφάλι μπορεί να πάρη ο άλλος ούτε το χέρι ούτε το σφράγισμα το βλέπει».

Γι' αυτό αφήνουν τώρα τους ληστές, τους κακοποιούς, να οργώνουν.

Δεκαπέντε Κελλιά λήστεψαν εκεί γύρω στις Καρυές. Έναν τον σκότωσαν, για να τον ληστέψουν.

Έτσι θα βρη τότε ευκαιρία ο καθένας να καταπάτηση και να πάρη ό,τι θέλει.

Ας πούμε, αν θέλη να καταπάτηση ενα χωράφι, θα πη ότι ήταν δήθεν του παππού του ή ότι το είχε νοικιάσει κάποτε για βοσκοτόπι, οπότε άντε να βρης άκρη.
Θα πουν μετά οι αρμόδιοι: «Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ελέγξουμε• ο έλεγχος μόνο με το κομπιούτερ μπορεί να γίνη», και θα προχωρήσουν στο σφράγισμα.

Θα χτυπάη μετά το κομπιούτερ, θα βλέπη αν είσαι σφραγισμένος, για να σε εξυπηρέτηση ή όχι.

Τα τριάμισι χρόνια (1) θα είναι δύσκολα και θα την πληρώσουν μερικοί που δεν θα συμφωνήσουν με αυτό το σύστημα.

Γι' αυτούς όλο και κάποια αιτία θα βρίσκουν και θα τους κλείνουν στην φυλακή.

Μετά έναν χρόνο θα τους πηγαίνουν σε άλλη πόλη για ανακρίσεις, για να περάσουν από άλλο δικαστήριο• από την μιά πόλη στην άλλη.

Ύστερα θα πουν: «Μας συγχωρής, είσαι αθώος. Αν ήσουν σφραγισμένος, θα το ελέγχαμε σε ένα λεπτό.

Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τον έλεγχο».

-Γέροντα, θα μπορούν να επιβάλουν με την βία το σφράγισμα;

-Μέχρι εκεί η... ευγένεια τους δεν θα φθάση! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα είναι...Ευρωπαίοι. Θα δείξουν ανωτερότητα.

Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους, αλλά δεν θα μπορή να ζήση ο άνθρωπος, αν δεν εχη το σφράγισμα.

Θα λένε: «Χωρίς το σφράγισμα ταλαιπωρεΐσθε! Αν το δεχόσασταν, δεν θα δυσκολευόσασταν».
Ούτε χρυσά νομίσματα ούτε δολλάρια, αν έχη, θα μπορή να τα χρησιμοποιή.

Γι' αυτό, αν φροντίση κανείς να ζή από τώρα απλά, λιτά, θα μπορή να ζήση εκείνα τά χρόνια.

Να εχη κανένα χωραφάκι, για να μπορή να καλλιεργήση λίγο σιτάρι, πατάτες. Να βάλη λίγα έλαιόδενδρα, και τότε με κανένα ζώο, καμμιά κατσίκα, λίγες κότες θα μπορή να αντιμετώπιση τις ανάγκες της οικογενείας του.

Γιατί και προμήθειες να κάνης, δεν ωφελεί πολύ, αφού και τα τρόφιμα δεν κρατούν χαλούν γρήγορα.

Φυσικά, τό στρίμωγμα θά διαρκέση λίγο, τρία-τριάμισι χρόνια (2). Θά συντομευθουν οι ήμερες γιά τους εκλεκτούς (3).

Δέν θά καταλάβουν πότε θά περάσουν. Ό Θεός δέν θά άφήση αβοήθητο τόν άνθρωπο.

-Γέροντα, σ' αυτά τά δύσκολα χρόνια θα επέμβη ό Χριστός;

-Ναι Εδώ, βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος

Τώρα μια μπόρα θα είναι, μιά μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά. Θά φάη μετά μιά σφαλιάρα από τον Χριστό, θά συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα ερθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια.

Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μιά ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του. Θα αφήση το πλάσμα Του ο Χριστός;

Θά παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου.

Θα επιστρέψουν στον Χριστό και θα ερθη μιά πνευματική γαλήνη σε ολην την οικουμένη για πολλά χρόνια.

Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω.

Ό λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθη ως Κριτής, αλλά μιά επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη.

Θα έπέμβη ο Χριστός, θα δώση μιά σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θά πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.

Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες.
Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πης για τον Χριστό!

Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ό Χριστός θα ερθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο.

Αλλο Κρίση, άλλο μία επέμβαση τού Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β’
(1) Βλ. Δαν. 9,27• 'Αποκ. 12,6 και 13,5. Βλ. επίσης ' Αγίου Ειρηναίου Λουγδούνων, Έλεγχος και ανατροπή της ψευδωνύμου γνώσεως εις βιβλία πέντε, Βιβλίο Ε', Sources Chretiennes 153, Paris
1969, σ. 323 και 387.
(2) ο.π.
(3) Βλ. Ματθ. 24,22 και Μάρκ. 13,20

http://pnevmatikathemata.blogspot.gr/2016/02/blog-post_94.html